ds23man schreef:Dat gebouw staat er inmiddels niet meer Richard!
Dat komt omdat Groningen de bodem niet hoog houdt.
Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Dat gebouw staat er inmiddels niet meer Richard!
Nee, dat gebouw niet meer. Maar afgelopen zondag stond het bord er nog wel, of het moet er ondertussen zijn afgeschud.ds23man schreef:Dat gebouw staat er inmiddels niet meer Richard!
Kappa7 schreef:2 evenementen in een weekend vind ik wat veel.
Zweitse schreef:11 man op de 11e editie is toch prima. Misschien kan Leo een workshop meten geven?
hannesie schreef:Ik zou wel wat als een ladder, en een Roon spelertje en b.v Compositie LM4780.
AatV schreef:hannesie schreef:Ik zou wel wat als een ladder, en een Roon spelertje en b.v Compositie LM4780.
Ik probeer te doorgronden wat je hier bedoeld te zeggen, maar het wil niet lukken..![]()
hannesie schreef::rofl: Het is HIFI jargon.
Maar een Soekris R2R DAC discreet opgebouwd met een a-synchrone USB aansluiting die dan Native DSD door kan geven waar die DAC dan niets aan heeft, want die kan alleen maar PCM verhapstukken, dus wordt het omgezet door de Roon software en een Printje met een Quad core processor van € 7,50 vertaalt naar DSD2PCM en dan maakt dat er DXD van met 24 /352.8 kHz uit komt, en dat kan die (de DAC) wel snappen.![]()
En er zit geen buisje in en toch klinkt het.!!!!!!!!!!!
Zweitse schreef:11 man op de 11e editie is toch prima. Misschien kan Leo een workshop meten geven?
dre schreef:Bedankt leo!
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten