Wowly schreef:Over die meetkoffer: deze is ooit samengesteld en in een groupbuy gekocht. tenminste; ik heb er ook een liggen
Vertel vertel, waar kan ik daar meer over vinden???
Moderator: Beheerdersteam
Wowly schreef:Over die meetkoffer: deze is ooit samengesteld en in een groupbuy gekocht. tenminste; ik heb er ook een liggen
wouter schreef:Vertel vertel, waar kan ik daar meer over vinden???
Dan schreef:Melody Gardot misschien?
Hans Nootdorp schreef:Dan schreef:Melody Gardot misschien?
In 1 keer goed, Dan.Lekker en voor mij nieuw. Vrij onconventionele mix van tikje jazz, latin en lounge (met tikje rock). Heb je ook enig idee van het nr of album?
Hans Nootdorp schreef:@hannsie: heb ik natuurlijk al gezien. Ik vroeg mij af welk nr./album er in Breda is gedraaid.
Hans Nootdorp schreef:Dan schreef:Melody Gardot misschien?
In 1 keer goed, Dan.Lekker en voor mij nieuw. Vrij onconventionele mix van tikje jazz, latin en lounge (met tikje rock). Heb je ook enig idee van het nr of album?
hsmeets schreef:Verrek, klopt, helemaal vergeten, Melody Gardot heb ik ook even laten horen.
Hans: wat ik liet horen was de eerste track van het album "Live from SoHo".
ray5150 schreef:Er was zelfs iemand op een (antieke) fiets gekomen.
hannesie schreef:Een prototype met een zeer afwijkend Campagnolo systeem met maar 1 wieltje in de derailleur.
En het zadel was ook al een unieke, net als de Reynolds 531 pijpen, waar hij van was gemaakt, de 1e...!!
UNIEK exemplaar.![]()
![]()
![]()
voor de liefhebber.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten