ds23man schreef:Om negen uur was ik weer thuis.
Was lekker vroeg ik kom net een half uur geleden pas thuis.

Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Om negen uur was ik weer thuis.
FR_Aad schreef:Jan!!!!!!!
Leeuwarden schreef:FR_Aad schreef:Jan!!!!!!!
Huh?
Geen paniek hoor!FR_Aad schreef:Jan!!!!!!!
Mooi, bedankt! Met die indicatie kan ik al prima uit de voeten.dre schreef:Meestal de laatste zaterdag van mei.
Precies! Zeker aangezien ik regelmatig lees over de vintage finale die daar gaat plaatsvinden. Voor wie het nog niet uit mijn forumnaam had begrepen, daar heb ik wel iets meebas focal m180 schreef:Volgens mij heeft Harry vreselijk veel zin in een ZBA meeting hij kan niet meer wachten om in zijn agenda te noteren wanneer Breda plaats vind zodat ie geen andere verplichtingen heeft.
Wowly schreef: Moet ff gebuffeld worden zullen we maar zeggen...
Wowly schreef:Gerhard heeft het in de gaten, toevallig ook iemand in de zorg werken. Het is momenteel gewoon niet meer te houden in de ouderenzorg. Moet serieus mezelf in acht nemen om dit werk te kunnen blijven doen. Ik weet dat er meer geld aan komt vanuit de politiek, maar waarschijnlijk niet voldoende en er is al veel schade aangebracht. Onder collega's wordt weinig meer gelachen.... om te janken eigenlijk. Maar wat ik kan doen voor mijn patiënten blijft waardevol en daar haal ik nog wel energie uit. Zie het echter zwaar in voor de zorgmedewerkers, bij mij gaat het nog wel enigzins, maar zij verdienen echt geen ene cent, ze kunnen beter in de winkel achter de kassa gaan werken als ze wat willen verdienen. Trouwens, ik ken er een paar die dat al doen.....
Maarrrr Breda 2017 gaat er komen als het gemeenschapshuis nog bestaat. Kunnen we weer lekker genieten van al het moois wat jullie maken ieder jaar. Blijf me daar echt over verbazen!
Ga me in februari weer even inzetten voor die dag dus hou het in de gaten.
Henkjan schreef:als het maar goed genoeg weer is voor buiten pizza eten
Wowly schreef:Moet wel enigzins glimlachen, die exacte datum is ieder jaar wel een dingetje. Zit nu op het einde van de maand mei ivm spreiding met andere luisterdagen en wilde dat graag zo houden.
13 Mei is wel een hele mooi dag hoor, daar niet van
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten