Walt schreef:Sate met meloen is lekkerder dan pizza...
Zei de patatter

Moderator: Beheerdersteam
Walt schreef:Sate met meloen is lekkerder dan pizza...
Pjotr schreef:Walt schreef:Sate met meloen is lekkerder dan pizza...
Zei de patatter
FR_Aad schreef:Ben jij er morgen of ben je bij je pa?
Pjotr schreef:FR_Aad schreef:Ben jij er morgen of ben je bij je pa?
Ja. ik ben er morgen. Speciaal voor Wowly heeft de hele familie de verjaardagsfestiviteiten naar vorig weekend kunnen verplaatsen
Wowly schreef:Vwb de pizzaboer: ik leg morgen een print met alle keuze's neer
ds23man schreef:Maar we hebben geen ijs........
ds23man schreef:Morgen pizza weer:
Zaterdag overdag zijn er perioden met zon, maar in de middag komen er verspreid over het land enkele onweersbuien tot ontwikkeling. Daarbij is hagel mogelijk en kan plaatselijk in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden op de Waddeneilanden tot lokaal 25 graden in het zuidoosten. Er staat een matige noordoostelijke wind. (Bron: KNMI)
Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
da's nie mooi. Beterschap.pvanlingen schreef:Ik had me pas aangemeld, maar helaas moet ik me ook weer afmelden.
Na drie dagen flinke koorts, vanmorgen maar eens naar de dokter geweest en
toen bleek dat ik een forse blaasontsteking heb
pvanlingen schreef:Ik had me pas aangemeld, maar helaas moet ik me ook weer afmelden.
Na drie dagen flinke koorts, vanmorgen maar eens naar de dokter geweest en
toen bleek dat ik een forse blaasontsteking heb.
Paul.
ik heb mn ncore bij me; staat al ingepland voor Ray z'n speakers en voor mijn OOOB's. moet wel een pre of regelbare bron voor.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Pjotr schreef:FR_Aad schreef:Ben jij er morgen of ben je bij je pa?
Ja. ik ben er morgen. Speciaal voor Wowly heeft de hele familie de verjaardagsfestiviteiten naar vorig weekend kunnen verplaatsen
Henkjan schreef:ik heb mn ncore bij me; staat al ingepland voor Ray z'n speakers en voor mijn OOOB's. moet wel een pre of regelbare bron voor.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
pappaleo schreef:Henkjan schreef:ik heb mn ncore bij me; staat al ingepland voor Ray z'n speakers en voor mijn OOOB's. moet wel een pre of regelbare bron voor.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
De sony cd speler heeft een variable out.
Verder kan ik natuurlijk nog een berg speakers meenemen. Ik heb er genoeg. Naast de inimini kan ik ook nog de focal/dynaudio tweeweg meenemen. De MI heeft Breda al gezien. Heb ook nog een voorraadje B&W's maar dat is geen zelfbouw.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten