Planning: 28 mei 2015
Lokatie: Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda (gelukkig nog steeds niet wegbezuinigd...)
Tijd: 9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die hun sets alvast willen opzetten)
Bijdrage: 7,50 pp
Het avondeten zal waarschijnlijk weer door Antonio's pizzalijn worden verzorgd. Het middageten overigens zelf meenemen. Drinks and beverage's moeten worden afgenomen bij het gemeenschapshuis (polici van het gemeenschapschapshuis)
Wat hebben we dit jaar in petto:
Ik heb nog geen groot idee, maar HJ kwam met het idee om een live muzikant uit te nodigen die onlangs ook een mooie cd- had gemaakt zodat we konden vergelijken live en een opname... Vanwege de lokatie is een echte band die versterkt wordt niet van toepassing. Maar een gitarist of een klein klassiek ensemble zou natuurlijk wel leuk zijn! Als jullie een leuke groep of artiest weten laat het me aub weten. Indien niet teveel kosten moet het wel lukken reiskosten te vergoeden denk ik (als er genoeg deelnemers zijn tenminste

Dit jaar ook er weer luisterstints op herhaling. Mocht je een mooie set hebben die je wel eens wil laten shinen voor een geoefend publiek; dit is je kans!!
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.
Ook dit jaar een inschrijflijst
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot in de late uurtjes; entree blijft gelijk.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven, dat pas de ik de post met EQUIPMENT aan!!
Verdere nieuwtjes volgen nog in dit draadje!
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je

Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......