Mocht iemand hem voor me willen meenemen dan zou ik er wel gerust op zijn.
Dus; is er iemand uit de buurt van Oldenzaal die me hiermee uit de brand kan helpen?
alvast bedankt (sorry voor de hefty off-topic...

Jan
Moderator: Beheerdersteam
jajadre schreef:Heb je het voor elkaar?
Henkjan schreef:met veel plezier kan ik melden dat om 14:00 er een korte workshop "scope voor beginners" zal zijn, gehouden door Pjotr![]()
Peter zal laten zien hoe je met toonfiets en scope wat eenvoudige metingen aan een versterker kan doen.
ray5150 schreef:Henkjan schreef:met veel plezier kan ik melden dat om 14:00 er een korte workshop "scope voor beginners" zal zijn, gehouden door Pjotr![]()
Peter zal laten zien hoe je met toonfiets en scope wat eenvoudige metingen aan een versterker kan doen.
Leuk !
Wowly schreef:Ik neem mijn beamer mee, maar die heeft een verduisterde ruimte nodig. En ik weet niet of hij vga heeft trouwens..
Wowly schreef:Er staat een White-board in het gemeenschapshuis, heb ik net voor gebeld. Alleen: geen papier erop, dat moeten we zelf meenemen. Iemand die whiteboard papier kan / wil meenemen??
Henkjan schreef:echte techneuten gebruiken een schoolbord
Pjotr schreef:Henkjan schreef:echte techneuten gebruiken een schoolbord
Nog beter! Maar dan moeten er wel krijtjes en een wisser bij zitten![]()
Voordeel van een flip-over is wel dat je het kunt bewaren, al verwacht ik wel dat iedereen tijdens de les goed oplet
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten