Wowly schreef:Jup, ik had destijds begrepen dat in Breda de finale zou zijn (wishful thinking misschien?), maar Wouter en Rudy willen op een separate meeting dit houden. Vandaar dat ik ASAP dit heb veranderd. My mistake en mijn excuses hiervoor.
Maar de goede kant: er komt een aparte meeting hiervoor georganiseerd door wouter en Rudy/Rumoh! Dus dat is top.
En toen volgenden er wat reacties hierop waar ik niet vrolijk van werd
Heb het even opgezocht, want m.i. (staat nu voor mijns inziens

) zijn er geen aanpassingen van reglementen (van welk niveau ook) van de al dan niet rare wedstrijd...
wouter schreef:N.a.v. overleg met Rumoh heeft de kartrekker van de ontwerpwedstrijd een voorstel.
(...)
Beoordelen
Het beoordelen van de projecten geschied op 1 dag en het liefst in 1 ruimte, allemaal op dezelfde versterker, kabels en bronnen. Rumoh neemt kwalitatief goede versterkers mee die de verschillen tussen de luidsprekers aan het licht kan brengen. We zullen t.z.t. een locatie kiezen, bijvoorkeur centraal in het land, die een acceptabele akoestiek heeft en voldoende ruimte voor de diverse ontwerpen. Waarschijnlijk is het verstandig om hiervoor een dag te organiseren, op een luisterdag ontbreekt het vaak aan rust en tijd.
Bron: luidspreker ontwerpwedstrijd - van het algemene discussie topic, 2 juni 2014
Walt deed op 27 juni 2014 10:03 een vrij concreet voorstel voor het programma van zo’n afsluitende dag.
Op 22 november 2014, pagina 13 ben ik even niet scherp geweest:
dre schreef:Dat zal rond half mei zijn.
Op de luisterdag in Breda zal een selectief gezelschap de boel gaan beoordelen.

En ik begrijp wel waarom:
wouter schreef:Dat is inderdaad een goed idee*, maar gelukkig kunnen we elkaars vorderingen volgen en is alleen Walt vrij ver.
Vandaag is bij ons een kleintje geboren 
dus ik denk dat ik vanaf het nieuwe jaar pas echt verder kan. Ben daarom wel blij met medio mei o.i.d.

*sloeg voor mij op het opnemen van data in de openingspost, maar kan uiteraard ook gezien worden als dat ik Breda een goed idee vond – ondanks alle eerdere berichten
Op pagina 15 heeft Walt, waarvoor dank, normaals Dre erop gewezen dat Breda niet vastgesteld was als finaledag voor de wedstrijd.
Vervolgens schreef ik 15 maart, pagina 15:
wouter schreef:[Destijds hebben we een aantal dingen geopperd. Ik zal het even nalezen maar we hadden bedacht dat we best wel wat tijd kwijt zouden zijn als ieder z'n ontwerp zou presenteren en we daarna naar alle ontwerpen zouden luisteren met een soort gelijke playlist. Een shoot out zou een top 2 of top 3 kunnen opleveren, waarna wellicht een soort finale (blind?) gevormd zou kunnen worden.
Hoe dan ook, voor dit soort dingen zijn Breda niet optimaal. Rudy had vanaf het begin al aangegeven dat hij wel een locatie wilde verzorgen centraal in het land en dan ook voor versterking/apparatuur zou zorgen van voldoende niveau.
Op 15 maart is er meer geschreven over dat er een locatie zou worden gezocht, o.a. Amersfoort.
Het weerhoudt niemand er van om 30 mei in Breda de wedstrijdspeakers in een line up neer te zetten. Ik ga er 100% voor om er bij te zijn, MET mijn ontwerpwedstrijd deelname.
Maar goed, daarvoor wilde ik niet schrijven. Namelijk voor het volgende:
Als er mensen zijn die menen dat er afgegeven moet worden op de wedstrijdregels/vorm of op de kartrekker, prima. Maar
gebruik dan de PB knop en praat niet de eerste negatieve opmerking achterna.