Berichtdoor doppedoos » vr 12 mei 2006, 12:30
@Jeroen(d)
Over sax gesproken:
Ik neem sacd; antiphone blues mee....sax en kerk orgel! nummer 12the shepherd(4.01) , Imposant hoe Gustav Sjókvist een kerk orgel probeert te laten 'swingen'terwijl Arne Domnerus zich een beetje in moet houden om het orgel niet voorbij te hollen met z'n sax....
verder maak ik een cd'tje met een half uur muziek (geen klassiek) maar wel al het ander van DUB , jazz, chinees, tibettaans, italiaans , zuid amerikaans, indiaas zweeds tot irish underground en zal de bekenden ( patricia barber; roger waters; katie melua; diana krall; miles davis; jazz at the pawnshop en vele meer)achterwege laten daar die wel aanwezig zullen zijn. Het is ook leuk om iets minder bekends te horen: Hier wat titels waar ik nog uit moet kiezen:
Alice-ecco i negozzi
bab&rolando808-mas que nada
cyrano- blue train
Dawn Penn -You dont love me nonono(heel bekend maar wat gedateerd)
DrAlban- one love
eyedentity-heavy interfearance
fat freddys drop-ernie
jesse cook- beloved
josse padilla- bossa rosa
Karibremnes- enelski berlin
Kathleen battle-cancion de cuna
kruder dorfmeister?
Melody- singing for the cow boy
nusrat fateh alikhan-mustt mustt
william orbit- gringatch demento
yungchent Lhamo-lhasa phumo tibet
synchronic- days go on
Karrin allyson
eva cassidy-what a wonderful world
Kortom, moet nog een beetje kiezen....Wil een kompilatie cd'tje maken van 30 minuten.....Alle bovenstaande nummers hebben het nadeel/voordeel dat als er iets niet klopt in het laag in versterkers/speakers ze dan ook meteen door de mand vallen. Het hoog is meestal niet "zo moeilijk" althans met buizen.
Misschien ga ik nummers toch wel inkorten al ben ik er eigenlijk fel op tegen maar ja , je moet wat...
Gisteren was het 25 jaar geleden dat Bob Marley is overleden.....misschien ter ere van hem nog een nummertje....leuk voor TL's, minder voor de buren!
Muziek bekend onder de luisteraars??