asterduc schreef:en dat ik dit topic nu net 1 dag te laat moet ontdekken!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had niet eens zo ver moeten rijden.
Da's jammer.
Moderator: Beheerdersteam
het is idd mogelijk om aan alle gebruikers een mail te sturen, maar dat moet je idd niet te vaak doen denk ik. andere optie is een gebruikersgroep maken waarvoor mensen zich aanmelden om wat regelmatiger mails te krijgen, want bulk mail kan ook per gebruikersgroep.Bart_M schreef:Misschien een idee om dit soort dingen voortaan ook via mail te versturen. Ik weet alleen niet of iedereen hierop zit te wachten.
Mailen wordt waarsschijnlijk niet door iedereen op prijs gesteld. Ook ik vertoon soms allergische reacties t.a.v. "spam" hoewel ik het hier presoonlijk geen probleem zou vinden...Bart_M schreef:Misschien een idee om dit soort dingen voortaan ook via mail te versturen. Ik weet alleen niet of iedereen hierop zit te wachten.
DIY_Freak schreef:Mailen wordt waarsschijnlijk niet door iedereen op prijs gesteld. Ook ik vertoon soms allergische reacties t.a.v. "spam"...Bart_M schreef:Misschien een idee om dit soort dingen voortaan ook via mail te versturen. Ik weet alleen niet of iedereen hierop zit te wachten.
Pjotr schreef:Of wat vaker het forum doorkijken? De eerste aankondiging m.b.t. de luisterdag gisteren in Breda dateert al van meer dan een maand geleden ....![]()
Henkjan schreef:het is idd mogelijk om aan alle gebruikers een mail te sturen, maar dat moet je idd niet te vaak doen denk ik. andere optie is een gebruikersgroep maken waarvoor mensen zich aanmelden om wat regelmatiger mails te krijgen, want bulk mail kan ook per gebruikersgroep.Bart_M schreef:Misschien een idee om dit soort dingen voortaan ook via mail te versturen. Ik weet alleen niet of iedereen hierop zit te wachten.
indoubt schreef:Van wowly's Ref monitor was ik vooral beniewd wat de keuze voor de andere (bas) unit voor invloed zou zijn. Ik heb al redelijk wat scan speak monitors gehoord en meestal klinken ze behoorlijk goed. Die van wowly zijn daarop geen uitzondering. Het verschil in basunit ten opzichte van de normaal gehanteerde bas unit kon ik wat klankeigenschappen betreft niet direkty ontdekken. Misschien dat wowly daar nog wat over kan zeggen. Zeker op de ucd versterker geven ze een mooi uitgewogen beeld.
audiofreak schreef:De dipoolspeakers vond ik de minste,hoewel ik het concept in z'n geheel erg gedurfd vind en ik ze op de DIYdag beter vond klinken dan hier.Naarmijn idee lag dat niet aan de speaker zelf,maar eerder aan deversterkers.(2x klasse D)De klankbalans was in mijn luisteroptiek totaal onevenwichtig en miste heel veel bass en midbass.Op het einde van de dag met Wowly's speakers als mid/hoog en de Lua versterker klonk het gewoon goed en zo zou het naar mijn idee ook moeten klinken.Ik maak er wel een kleine kanttekening bij en dat is dat ik ze met Wowly's speakers erbij maar een kleine 2 minuten heb gehoord in die configuratie,maar wat ik hoorde klonk echt niet verkeerd.In ene luisterde je naar een volwassen speaker.![]()
En volgens mij heeft de bouwer het ook zo bedoeld.
![]()
jeroen_d schreef:Ik wil er dus eigenlijk achter komen of dit te maken heeft met het feit dat het niet volledig open baffle is en of er misschien een ander type filter gebruikt moet worden als je een dipoolbas/monitorcombi in zijn algemeenheid goed wilt laten klinken. Het is niet prettig als de luisterruimte zoveel invloed heeft.
fireman schreef:Jeroen. Niet getreurd. Mijn eVe's klinken hier thuis vele male beter dan daar. Warmer en muzikaler. Gewoon completer. Heeft denk ik gewoon met je eigen akoestiek te maken.
Gooi je Di pools maar eens bij mij thuis neer. Zullen we eens horen of het nog zo "rot" klinkt
KT88 schreef:Is dat niet kenmerkend voor een dipool, in welke vorm dan ook?
Je hebt tenslotte altijd te maken met het achterwaarts uitgestraalde geluid....
Met planar- of electrostaat speakers heb ik dat ook altijd, reden waarom ik niet meer demonstreer met mijn Maggies als ik niet ruim van tevoren mag 'inregelen".
Met electronica is dat risico er niet, dat voldoet, of niet.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten