RobertD schreef:HenkJan heeft je erbij gezet! (Wat is ie toch weer snel...)
Verbaast me dat je eigen posting niet kan wijzigen?!
groet,
aat
Moderator: Beheerdersteam
RobertD schreef:HenkJan heeft je erbij gezet! (Wat is ie toch weer snel...)
dat kan-ie wel, alleen was ik m voorAatV schreef:Verbaast me dat je eigen posting niet kan wijzigen?!RobertD schreef:HenkJan heeft je erbij gezet! (Wat is ie toch weer snel...)
RobertD schreef:Je staat erbij Ivo.
Vruchtbaar clubje is dit, AvdBoom staat ook op het punt om vader te worden. Misschien een beschuit-met-muisjes-groupbuy?
niet alleen router, maar ook een servertje. (de touch kan ook wel muziek vanaf USB draaien btw, dus keiharde noodzaak is een netwerk niet maar wel handig als er een wat grotere collectie is). ik heb ook nog wel ergens een router/ap liggen. we kunnen mss ook luisterdag stamgast Hannesie vragen?mikekiwi schreef:@Henkjan: als jij je SB Touch meeneem, moet jij dan ook een netwerkrouter o.i.d. tot je beschikking hebben? Ik denk erover om mijn Volumio Pi met Hifiberry Digi icm een dac (die ik nog niet heb) mee te nemen. En dan heb ik toch ook een netwerk-setup nodig. En ik heb nog een ongebruikte router liggen dus als dat voor jou ook handig is....
mikekiwi schreef:RobertD schreef:Je staat erbij Ivo.
Vruchtbaar clubje is dit, AvdBoom staat ook op het punt om vader te worden. Misschien een beschuit-met-muisjes-groupbuy?
Die muisjes worden dan geleverde door collega-Alphenaar "Muizenissen" zeker?
hannesie schreef:Slijm Slijm.![]()
![]()
Maar ff zonder dollen, ik had de datum al lang in de agenda staan, maar ik moest eerst even de situatie voorbereiden v.w.b. de vrouw en de organisatie met Pasen.
Soms moet je even masseren om het op het juiste tijdstip naar voren te brengen dat je weer een dagje van huis bent.![]()
Maar je kunt voor minimaal 95% op mij rekenen, Ijs en weder dienende zal ik er dus wel bij zijn.
Net even de beide Raspberry's op een aluminium "plankje"/profiel gezet.
Het blijft natuurlijk wel kwetsbaar spul.
En de rechtse zal dan waarschijnlijk dan een S/PDIF uitgang hebben, en draadloos kan hij nu al.
En uiteraard komt de server ook mee, en de Cubie mag ook niet ontbreken.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten