Dat wordt dan het tweede huwelijk tussen de zware* van Henkjan en de warme** van Ray!Henkjan schreef:OK, dan ga ik ook zeulenray5150 schreef:... sleur ik de Pass Labs wel weer mee, geheide hit.
groet,
Aat
* zware 3weg
** Pass Labs
Moderator: Beheerdersteam
Dat wordt dan het tweede huwelijk tussen de zware* van Henkjan en de warme** van Ray!Henkjan schreef:OK, dan ga ik ook zeulenray5150 schreef:... sleur ik de Pass Labs wel weer mee, geheide hit.
AatV schreef:Dat wordt dan het tweede huwelijk tussen de zware* van Henkjan en de warme** van Ray!Henkjan schreef:OK, dan ga ik ook zeulenray5150 schreef:... sleur ik de Pass Labs wel weer mee, geheide hit.
groet,
Aat
* zware 3weg
** Pass Labs
Edo schreef:Tsja, op 5 minuten lopen van mijn huis kan ik dit natuurlijk niet laten gaan...dus bij deze wil ik me aanmelden...
mikekiwi schreef:Robert, pas je onderschrift even aan. Ik snap dat 't nu wel herfst lijkt, maar het is een beetje verwarrend...
gezelligAatV schreef:Wil me bij deze ook aanmelden.
je line arrays?AatV schreef:Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
Henkjan schreef:je line arrays?AatV schreef:Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
AatV schreef:Henkjan schreef:je line arrays?AatV schreef:Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
Ja hoor! in 2015..![]()
groet,
Aat
AatV schreef:Henkjan schreef:je line arrays?AatV schreef:Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
Ja hoor! in 2015..![]()
RobertD schreef:Apparatuur:
RobertD : Stella lights - Philips tqwt's - buizenbakkie - Technics draaitafel met Denon arm
Mikekiwi: Paper Hatts (mooie streefdatum om ze af te hebben)
- ieniemieniesub ( wellicht dan omgebouwd tot Paper Sub, maar dat zal nog wel niet)
- Marantz CD63 MKII Ki Signature cd-speler (tenzij er interessantere spelers aangekondigd worden)
Pappaleo: Kleine 2 weg en EL34 versterkers.
MTB: speakercontrol
Henkjan:
- ncore, squeezebox touch
- (en als Ray z'n Pass meezeult neem ik m'n zware 3weg ook mee)
Edo schreef:Nog wat nodig qua speakers/bekabeling? Laatste tijd niet veel gemaakt maar ik heb nog wel wat staan in de woonkamer (en op kantoor)
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten