tips/wensen/ideeën om DDIY2007 nog leuker te maken

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » ma 29 mei 2006, 16:16

Je zou professionele en commercieele producten kunnen vragen voor een "test"?

Wowly

Bart_M
Beheerder

Berichtdoor Bart_M » ma 29 mei 2006, 16:28

Thingman?

daniel

Berichtdoor daniel » ma 29 mei 2006, 21:23

Laten wij op het werk morgen nu net een vertegenwoordiger van Merford op bezoek krijgen. Eens kijken of ik mezelf daarvoor uitgenodigd krijg :twisted:

asterduc

Berichtdoor asterduc » ma 29 mei 2006, 23:35

daniel schreef:Laten wij op het werk morgen nu net een vertegenwoordiger van Merford op bezoek krijgen. Eens kijken of ik mezelf daarvoor uitgenodigd krijg :twisted:

een aantal mensen van het management ken ik persoonlijk zeer goed.
Zonder commercieel belang gaan ze dat echter niet onmiddelijk doen.

Als je mij laat weten met wie je gesproken hebt (via PM liefst) dan neem ik het daarna wel met die persoon of zijn overste op.

Bij Merford zit trouwens ook een zeer enthousiast speakerbouwer. Tja, bij nader inzien misschien nog niet zo een slecht idee.

Ze zullen wel wat demomateriaal willen uitlenen, maar dan moet er nog altijd iemand bepalen wat en waar het moet komen en ook logistiek moet één en ander georganiseerd worden.

Terug naar “DIY Events door leden”