Wat nemen we allemaal mee naar de DDIY2006?

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
daniel

Berichtdoor daniel » vr 10 mar 2006, 23:17

Een beetje contrast moet er altijd zijn. Zo was vorig jaar het contrast tussen de grote ruimte met het 'geweld' van oa jeroen, edo en hans erg mooi met de 'buizenruimte' waar met veel kleinere en vooral andere opstellingen gespeeld werd.

Wij en alle andere deelnemers ook zullen zich vereerd voelen om naar ieders set te mogen komen luisteren!

Daniel

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » za 11 mar 2006, 1:05

er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Volgend jaar heet het dus WDIY? 8)

Jan-Willem

Berichtdoor Jan-Willem » za 11 mar 2006, 2:28

keyser schreef:er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Er zijn dit jaar 144 aanmeldingen, hoeveel waren dat er vorig jaar? En ik neem niks mee, heb ook niks om mee te nemen. Ik ga de eerste keer maar eens luisteren, en ervaring opdoen.

daniel

Berichtdoor daniel » za 11 mar 2006, 9:54

Jan-Willem schreef:
keyser schreef:er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Er zijn dit jaar 144 aanmeldingen, hoeveel waren dat er vorig jaar? En ik neem niks mee, heb ook niks om mee te nemen. Ik ga de eerste keer maar eens luisteren, en ervaring opdoen.

Vorig jaar was het een handjevol minder

SSassen

Berichtdoor SSassen » za 11 mar 2006, 11:19

Hi Daniel,

Ik vraag me ook af hoeveel van de 144 aanmeldingen er zijn van leden op dit forum? En zijn hierbij de sponsors ook meegeteld bv.?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Mediocre is not my middle name.

mluyben

Berichtdoor mluyben » za 11 mar 2006, 11:37

Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er heen ga.
Mijn geluids hobbie heeft jaren stil gelegen [te druk met werken].
Enige wat ik recentelijk heb gebouwd zijn mijn Casa's die nog niet representatief zijn. :oops:
Daarbij zijn ze redelijk zwaar uitgevallen [45Kg p/s]
Dus ook ik kom eigenlijk alleen kijken en ideeen opdoen.

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » za 11 mar 2006, 13:09

Ik heb voorgesteld mijn dual mono passive integrated UCD180AD mee te nemen, alsmede mijn niet afgewerkte refmon's, maar kreeg een berichtje terug dat er al genoeg was, misschien volgend jaar.......

Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......

Daarbij klinkt in mijn kamer het linkerkanaal altijd wat sterker dan rechts. Dat kan aan mijn kameracoustiek, luidsprekers, versterker of evt de uitgang van de cd-speler liggen. En misschien had ik dan een oplossing gevonden als een van de experts alhier mij een tip had kunnen geven ofzo.

Vanmiddag ga ik de versterker luisteren op een set bestaande uit een sonus faber cremona met een cd-speler van Tjoeb (de nieuwste non plus ultra uitvoering :). Kijken of daar het linker kanaal ook wat sterker is.

Wowly

SSassen

Berichtdoor SSassen » za 11 mar 2006, 14:38

Hi Wowly,

Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......

Neem maar mee, dan werp ik een blik in 't inwendige voor je, evt. met constructief opbouwend commentaar.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » za 11 mar 2006, 15:13

oei, hij is niet ankkelijk open te maken, maar ik neem wel gereedschap mee, dan lukt het wel denk ik. Moet er namelijk het een en ander voor demonteren

Wowly

Tweety
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Berichtdoor Tweety » za 11 mar 2006, 16:20

Zoals voor een aantal is deelname voor mij ook de eerste keer. Omdat het voor mij de laatste tijd wat lastig was om op dit forum wat van me te laten horen (werk, onwillige netverbindingen, thuisfront, enz :wink: ) ben ik ff stil geweest.

Ik neem mijn experimentele speakertjes mee (2-weg met een bandje) en misschien dat dit het inderdaad me wat suggesties oplevert en verbeteringen voor vervolg. Een van de praktische probleem puntjes van de afgelopen tijd is geweest dat ik er geen fotos van geplaatst kreeg. Maar die zal ik daarom wel meenemen. LEuk detail is misschien dat ik bij de bouw heel weinig hout heb gebruikt en het beetje op een andere manier gemaakt heb....

Mijn idee was eigenlijk om het mee te nemen om te kijken of het misschien eens doorgemeten kan worden. Tot mijn verrassing ben ik ingedeeld in ruimte 3. Nou ja geen punt natuurlijk want ze doen het. Enig is dat er niet zo veel bas uit komt, want uiteindelijk is het de bedoeling een 3-weg van te maken....

Tot ziens,

Wido

Edo
Mede-oprichter

Berichtdoor Edo » za 11 mar 2006, 20:55

Zo....auto vol, navigatiesysteem ingesteld,tassen klaargezet, telefoon opgeladen...Nu eerst borreltje op de bank en wachten maar (wel leeg zo die huiskamer.... :lol: )
luidspreker (m.), meubelstuk waar muziek uitkomt;-box (m.); -kast (v.(m.)).

sietse

Berichtdoor sietse » za 11 mar 2006, 21:00

Edo schreef:Zo....auto vol, navigatiesysteem ingesteld,tassen klaargezet, telefoon opgeladen...Nu eerst borreltje op de bank en wachten maar (wel leeg zo die huiskamer.... :lol: )

Laat morgen die luidsprekers en versterkers wel ingepakt op temperatuur komen i.v.m. condens vorming. Weet nog uit mijn orkest verleden wat dat met speakers en versterkers kan doen
Een wijze man is hij, die twijfelt aan zijn eigen woorden, want alles kan, tot het tegendeel is bewezen !
Maar ja, viewtopic.php?f=15&t=4440 ????

Edo
Mede-oprichter

Berichtdoor Edo » za 11 mar 2006, 21:08

Zeker Sietse, gelukkig (alhoewel) is het 1,5 uur rijden (vroeg weg dus) Dus die 1,5 uur hebben ze al om op temperatuur te komen.

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » za 11 mar 2006, 21:16

Mijn ref. mon.'s neem ik niet mee. Dat was eerst wel de bedoeling, maar de auto is stuk... ik kom met openbaar vervoer :cry:

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » za 11 mar 2006, 21:53

Ik pak morgenochtend wel in. Ze zitten hier de hele avond al Idols te kijken :lol: .

SSassen

Berichtdoor SSassen » za 11 mar 2006, 21:54

Hahaha, ik ook, met vriendin, maar ik ben al ingepakt, morgenochtend rond een uur of zeven vertrekken dus ik heb geen zin om morgenochtend om half zes oid. op te moeten, half zeven vind ik al vroeg zat :shock:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » za 11 mar 2006, 21:55

jeroen_d schreef:Ik pak morgenochtend wel in. Ze zitten hier de hele avond al Idols te kijken :lol: .

mogen de dames nu wél op zaterdag kijken? :lol:
die herhalingen zijn natuurlijk ook niets waard :roll:

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » za 11 mar 2006, 22:13

Lancetta's liggen al in de auto, routebeschrijving en kaart liggen klaar, gepaste kleding ook.

we (fireman en ik) gaan ~9:00 uit R'dam weg, dus ergens half elf zullen we er wel zijn.

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » za 11 mar 2006, 22:21

yummie, voorpret!

Ik moet zeggen, ik heb wel zin in morgen!

Om 8.30 afgesproken in eindhoven, daarna met z'n allen naar Zutphen, zullen er om half 11 ook wel zijn denk ik. Hangt er een beetje vanaf of Krunk een beetje doorrijd :twisted:

Vandaag nog even met mijn neef zijn set mezelf gecalibreerd. Ik wilde ff horen hoe mijn UcD180 AD-tje zou klinken, heeft ie spades aan zijn LS-snoeren zitten..... en dat past bij mij niet. Helaas.

Wowly

SSassen

Berichtdoor SSassen » za 11 mar 2006, 22:41

Henkjan?

gepaste kleding ook

Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgen :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

daniel

Berichtdoor daniel » za 11 mar 2006, 23:00

SSassen schreef:Henkjan?

gepaste kleding ook

Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgen :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

misschien moesten we dan nog maar een last-minute prgrammazwijziging doorvoeren 8)

Edo
Mede-oprichter

Berichtdoor Edo » za 11 mar 2006, 23:08

Henkjan schreef:gepaste kleding ook

Ook hier verbazing...haha..Eens kijken of we net als vorig jaar een lekker restaurant na afloop kunnen vinden.

JeroenD schreef:Ze zitten hier de hele avond al Idols te kijken

19:59 uur klaar met laden... :)

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » zo 12 mar 2006, 0:29

daniel schreef:
SSassen schreef:Henkjan?

gepaste kleding ook

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

misschien moesten we dan nog maar een last-minute prgrammazwijziging doorvoeren 8)

Merk je het Sander? Onder een stripact kom je niet meer uit!
Ondertussen ben ik even in een andere ruimte als je het niet erg vindt.

Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » zo 12 mar 2006, 8:21

Kweenie... zo bereik je wel een breder publiek... :shock:

Terug naar “DIY Events door leden”