carpoolen vanuit Westland/Delft/R'dam-N

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Henkjan
Beheerder / Site Admin

carpoolen vanuit Westland/Delft/R'dam-N

Berichtdoor Henkjan » di 21 feb 2006, 21:42

wie gaan er nog meer uit de regio? en wat gaat er mee?

kunnen we misschien wat samen reizen. spaart beurs en milieu en minder vervelend dan alleen rijden. ik denk dat we zo ergens 8:00 moeten vertrekken als we er vanaf de opening bij willen zijn (pfoe, da's wel vroeg voor t weekeinde)

ik ga dus, en neem in elk geval m'n Lancetta's mee, monitors zullen wel niet klaar zijn (tenzij iemand een actief filter en 2paar versterkes mee neemt). ik kan wel rijden, maar mijn auto is niet echt groot, en veel ruimte in de koffer is er ook niet

fireman

Berichtdoor fireman » zo 26 feb 2006, 22:14

R'dam Nesselande. Is dat te ver van jou?

Zit er aan te denken om ook te gaan.
Naim Audio SuperNait 2 - Naim NDX - vifa vivace 2012 - R1200GS LC

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » zo 26 feb 2006, 22:32

ligt toch "langs" de A20? zou niet te veel tijd mogen kosten om je op te pikken. neem je nog wat mee?

michiel

Berichtdoor michiel » ma 06 mar 2006, 16:35

Als je nog een plekje over hebt wil ik wellicht ook mee. Als ik zo snel even kijk ziet het er naar uit dat ik ieder geval niet hoef te werken.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » ma 06 mar 2006, 17:28

neem je wat mee? ik neem een paar lancetta's mee dus daar moet een stuk achterbank voor plat. en ik rij in een coupé, dus al te lang mag je niet zijn als je achterin wil..... btw: hoe kom je dan in R'dam?

michiel

Berichtdoor michiel » ma 06 mar 2006, 18:27

Het enige wat ik heb om te laten zien zijn een beetje forse subs... Denk dat ik ze maar thuis laat. :lol: Reken er maar op dat ik niets mee neem.

Naar rotterdam is geen probleem, ik heb zelf een auto (tranaporter T3) en kan altijd nog met openbaar vervoer. Het probleem met mijn auto is dat deze niet bijzonder zuinig is en niet harder dan 95 gaat. Niet echt aan te bevelen voor een lange rit.
Is het trouwens mogelijk om bij jou een beetje 'veilig' te parkeren? Er ligt namelijk behoorlijk wat kostbaar surf spul in m'n auto. :roll:

Wat de lengte betreft, met ongeveer 180 ben ik niet de grootste.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » ma 06 mar 2006, 18:44

probleem met ruimte is opgelost, fireman kan helaas niet mee. mijn auto is ook niet zuinig, maar gaat wel een stukkie harder :twisted:

parkeren is vrij veilig bij ons, desnoods zetten we je spullen in m'n garage (daar staat dan toch geen auto in), een hele T3 er in zal niet passen :roll:

michiel

Berichtdoor michiel » ma 06 mar 2006, 19:01

Het komt wel goed. We hebben van de week nog wel even contact via pb.

Terug naar “DIY Events door leden”