[Gratis] Auto dvd speler

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
AntonZ

[Gratis] Auto dvd speler

Berichtdoor AntonZ » ma 22 apr 2019, 18:53

Bij zolderopruiming tegengekomen: onze Akai DVD speler die met klittenband aan de hoofdsteun "plakt". Tweede beeldscherm met kabeltjes erbij, zodat twee kinderen onderweg samen film kunnen kijken. Er zitten uitklapsteuntjes onder, zodat ze op de vakantiebestemming ook op tafel neergezet kunnen worden. We hebben er veel plezier van gehad op de lange trips toen onze kinderen jonger waren. Nu ligt het in de weg op zolder. Misschien kan ik er iemand anders een plezier mee doen.

Schermpjes met kabeltjes en adapter op te bergen in een draagtas
Auto_DVD_01.jpg

Ook op tafel neer te zetten met uitklap voetsteuntje
Auto_DVD_02.jpg

Het "master" schermpje klapt open voor inleggen van de DVD
Auto_DVD_03.jpg

Gratis af te halen, regio Alkmaar. Bij geen belangstelling gaat het naar de lokale kringloopwinkel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

AntonZ

Re: [Gratis] Auto dvd speler

Berichtdoor AntonZ » ma 22 apr 2019, 22:41

Zojuist weer even uitgeprobeerd, DVD speelt goed af. Afstandbediening voor DVD menu's zit er bij en werkt. Er zit een lichtnet adapter bij voor op het vakantie adres, en aansteker adapter voor gebruik in de auto. Het tweede scherm doet mee op dezelfde stroombron.

Wel viel me op dat van het tweede scherm de backlight niet op komt. Misschien iets los, misschien definitief overleden. Beeld komt wel door, dat zie je met invallend licht. Geluid ook. Ik heb geen tijd om er aan te puzzelen.

Terug naar “Aangeboden”