Laatste mail van MP:
Beste Edwin,
Bedankt voor je reactie op het bericht van mijn collega.
Ik begrijp dat je graag zou willen dat wij een bericht sturen naar deze gebruiker. Wij zijn echter een platform en mengen ons niet in geschillen. Er is reeds een aantekening gemaakt door mijn collega, zodat deze gebruiker bij ons bekend is en wij de gebruiker in de gaten kunnen houden.
Wanneer je verdere stappen wenst te ondernemen, wil ik je adviseren om contact op te nemen met het Juridisch Loket. Klik hier om naar het Juridisch Loket te gaan.
Ik hoop dat ik je toch van dienst kon zijn en wens je een fijne dag.
En een laatste mail van mij:
Beste xxx,
Als eerste een antwoord op jouw laatste vraag .... nee je kon mij niet van dienst zijn en dat is spijtig voor mij.
Wat ik niet goed begrijp is dat jullie wel de tijd kunnen nemen om mij te woord te staan maar een simple melding aan de verkopende partij dat lukt jullie niet.
Als ik ga kijken op "het juridisch loket" dan lees ik dat ik geen enkele kans van slagen heb en dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Ik blijf er bij dat ik ben opgelicht en jullie blijven een platform bieden aan deze oplichter, ik weet dat het hier niet om een grootschalige oplichtersbende gaat en dat het om een flutbedragje gaat maar het feit dat jullie geen gehoor geven aan mijn klacht dat steekt mij. Het steekt des te meer omdat in een mailwisseling (die ik overigens graag met jullie wil delen zodat jullie dit ook zelf kunnen zien) hij zelfs toegeeft dat hij de verkeerde spullen heeft opgestuurd.
Jullie melden dat er nu "een aantekening" is gemaakt bij deze gebruiker .... dit heeft voor mij geen enkel nut of betekenis en klinkt als "we weten precies wie de bank heeft beroofd, waar hij woont en we gaan hem in de gaten houden".
Het is spijtig dat het allemaal zo moet lopen.
Met vriendelijke groeten,
Edwin