Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Henkjan schreef:wat voor foutje kan dat zijn dat een plop veroorzaakt bij het aan en uit zetten?
(dat zoekt wat makkelijker)
Henkjan schreef:wat voor ploatjes Ray?
Pjotr schreef:Henkjan schreef:wat voor foutje kan dat zijn dat een plop veroorzaakt bij het aan en uit zetten?
Dat ik mij voorstellen. Maar als je die fout zelf nooit bent tegengekomen wordt het lastig aangeven.
ray5150 schreef:Henkjan schreef:wat voor ploatjes Ray?
Iets dat er wat scherper uitziet dan dit :
binnenkant.jpg
dat wordt lastig, het is nogal een klein kastjeray5150 schreef:Het Grote Geheel.![]()
Henkjan schreef:Pjotr schreef:Henkjan schreef:wat voor foutje kan dat zijn dat een plop veroorzaakt bij het aan en uit zetten?
Dat ik mij voorstellen. Maar als je die fout zelf nooit bent tegengekomen wordt het lastig aangeven.
doe eens als Hercule Poirot, laat de grijze cellen eens werken. wat voor soort fout in aansluiten/montage/kastlayout/bekabeling kan een plop veroorzaken bij t wegvallen van de voeding?
ray5150 schreef:Henkjan schreef:wat voor ploatjes Ray?
Iets dat er wat scherper uitziet dan dit :
binnenkant.jpg
die 4 gewone (geen smd) op een rij?ray5150 schreef:Dat zijn die 4 kleine die direct naast de CS4397 zitten.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs Site Explorer [backlinks checker], CCBot, ubermetrics-techn. [bot] en 0 gasten