Maar dan is de weerstand al vrij kritisch bij 1,5 mH, de ontwerper gaat uit van spoelen van 0,39 Ohm. Toch maar nieuwe kopen dan?

Overigens zijn de windingen vanaf de buitenzijde verwijderd, en daar door mij ook weer toegevoegd.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Knightsamoht schreef:VintageHarry schreef:@
Zeker heb ik die: https://www.okaphone.com/artikelen.asp?groep=660
Dan is het verschil iets groter.VintageHarry schreef:Maar dan is de weerstand al vrij kritisch bij 1,5 mH, de ontwerper gaat uit van spoelen van 0,39 Ohm. Toch maar nieuwe kopen dan?
Overigens zijn de windingen vanaf de buitenzijde verwijderd, en daar door mij ook weer toegevoegd.
VintageHarry schreef:PB teruggestuurd met adres, vlotter ging niet want ik moet ook nog werken intussen
Marp schreef:lege_bubbelenvelop.png
![]()
VintageHarry schreef::lol: De kosten zie ik vanzelf na de ontvangst van de envelopDus dat wordt netjes opgelost. In ieder geval alvast bedankt, je bent ook nog sneller dan een webshop
Bert61 schreef:Marp schreef:lege_bubbelenvelop.png
![]()
Zal ik het editeren Marp ?
Je hebt wel gelijk begin heel dikwijls meerdere keren een zin met het zelfde woord als de vorige zin![]()
Gelukkig hoef ik niet als pennelikker mn boterham te verdienen![]()
Dan leed ik nu honger![]()
Marp schreef:Bert61 schreef:Maar je draad is onderweg in een bubbel enveloppe
--
shit draadje vergeten![]()
Marp schreef:Bert61 schreef:Marp schreef:lege_bubbelenvelop.png
![]()
Zal ik het editeren Marp ?
Je hebt wel gelijk begin heel dikwijls meerdere keren een zin met het zelfde woord als de vorige zin![]()
Gelukkig hoef ik niet als pennelikker mn boterham te verdienen![]()
Dan leed ik nu honger![]()
Pennenlikker?De clou was je ontgaan. Alhoewel de lol er een beetje van af is: die zat dus in een (verder lege) bubbelenvelop.
Marp schreef:Bert61 schreef:Maar je draad is onderweg in een bubbel enveloppe
--
shit draadje vergeten![]()
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten