Dappere gezocht voor interlink test

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

ome subtilieco

Dappere gezocht voor interlink test

Berichtdoor ome subtilieco » vr 15 sep 2006, 21:50

Afbeelding

Zoals de naam al zegd ik zoek iemand die naar mijn kabeltje wilt luisteren.
Ik heb momenteel niks staan dus wie o wie wilt?

Nog wat info over de interlink:
Lengt: 1m
Connectoren: Neutriks cinch
Buitenmantel: gewikkeld teflon met daar onder gevlochten kevlar
Buitengeleider: gevlochten zilver (zou ook verzilverd kunnen zijn)
Binnenmantel: teflon tube
Binnnengeleider: getwist zilver (zou ook verzilverd kunnen zijn)

Dus geef je op en ik zal hem dan naar iemand op sturen.

en de eerste luisteraar mag het een naam geven 8)

Afbeelding
hifi en tevreden zijn gaan niet samen. oftewel bij de buurman is de staging altijd beter

audiomanics

Berichtdoor audiomanics » vr 15 sep 2006, 21:54

wie anders....

Kees
Leather Cables by TechGraphix
---- sex for the ear ----

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » vr 15 sep 2006, 22:17

Ik wil helemaal niet naar interlinks luisteren en daarom zijn die van mijzelf slechts 35cm lang :lol: .

Jan-Willem

Berichtdoor Jan-Willem » vr 15 sep 2006, 22:38

Ik heb net de interlinks ontvangen die ik heb gewonnen \:D/ , nu maar eens vergelijken met een kabeltje van een euro.

Martijn H

Berichtdoor Martijn H » za 16 sep 2006, 0:02

Jan-Willem schreef:Ik heb net de interlinks ontvangen die ik heb gewonnen \:D/ , nu maar eens vergelijken met een kabeltje van een euro.

En?
Dipool-monopool systeem Do it right, Do It Yourself~!!

Roland
Ook commercieel actief

Berichtdoor Roland » za 16 sep 2006, 4:07

Hoi

Maak me d'r niet populair mee maar ik meen verschillen te kunnen horen tussen interlinks. Mijn toenmalige vriendin, een totale non-audiofiel kon de verschillen ook horen en had dezelfde voorkeur. Als in wat vindt je mooier klinken deze interlink of deze.....Prijs en merk niet genoemd gewoon gewisseld. De minder klinkende was twee keer zo duur.

Zou d'r graag eens naar luisteren.

Groet Roland

audiomanics

Berichtdoor audiomanics » za 16 sep 2006, 9:11

Roland schreef:Maak me d'r niet populair mee maar ik meen verschillen te kunnen horen tussen interlinks.

Ik was al niet populair, maar hier is hetzelfde het geval... Waarom denk je dat ik de Fetish Gold ontworpen heb??

Het verschil is echt goed te horen... niet op setjes van Yoko enzo..
Maar niet altijd in vijf minuten..

Kees
Leather Cables by TechGraphix
---- sex for the ear ----

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » za 16 sep 2006, 9:38

Het verschil is inderdaad te horen, maar als het gewoon een echt goed afgeschermde kabel is met lage capaciteit en je maakt hem zo kort als dat ik doe, dan hoor je hem dus écht niet meer. En je kunt zoiets zeer eenvoudig zelf maken voor een paar tientjes. Koop je vier goede vergulde tulpstekkers, vooral aandacht geven aan goed contactoppervlak met massa, volledig afgeschermde gevlochten mantel, en niets verslaat zo'n interlink meer. Hooguit gebalanceerd maar of dat nog wat scheelt op zo'n korte afstand vraag ik me ook af.

En dan kun je het hoofstuk interlink afsluiten en je concentreren op de rest van je apparatuur.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » za 16 sep 2006, 13:24

Binnen pak wweg 2/3 meter maakt het bijna niet uit wat je neemt.
Je hoeft ook weer geen flut kabel te nemen natuurlijk, maar alles van een beetje goeie kwaliteit is prima. (hoet dus niet zo'n onzinnig kabel van 100 euro/meter te zijn dus :? )
Als jet het niet gelooft, reken het maar uit of zet er een oscilloscoop op :P.

Voor kabels voor S/PDIF maakt het al helemaal geen bal uit. Gaat nmlk (zoals de meesten wel zullen weten hoop ik :P) digitaal signaal overheen. Je moet wel verdomde veel ruis etc hebben om dan bv van een 0tje een 1tje te maken. Tevens hebben we daar nog allerlei correctie over (net als een cd speler dus).

Zelf vind ik belangrijk dat je kabels sowieso een beetje robuust zijn. Een kabel die binnen een jaar half gaar is, is gewoon niet te gebruiken.

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » za 16 sep 2006, 13:50

Jeroen, jij een kabel believer :shock: ?
Als er IETS is waar ik geen verschillen tussen hoor, dan zijn 't wel kabels. Ik gebruik zonder problemen freebie kabeltjes. Mijn interlink van €375 heb ik verkocht.

KT88

Berichtdoor KT88 » za 16 sep 2006, 14:37

En hiermee ga *ik* me zeer zeker niet populair maken:

b_force schreef:Voor kabels voor S/PDIF maakt het al helemaal geen bal uit. Gaat nmlk (zoals de meesten wel zullen weten hoop ik :P) digitaal signaal overheen. Je moet wel verdomde veel ruis etc hebben om dan bv van een 0tje een 1tje te maken. Tevens hebben we daar nog allerlei correctie over (net als een cd speler dus).

Incorrect. Het S/PDIF signaal dat de kabel transporteert, is een analoog signaal.
Kabels leveren geen ruis op, hooguit kunnen ze, in combinatie met een slechte afsluitwaarde, jitter mede veroorzaken.

Of jitter ook hoorbaar is, en zo ja, of een kabel wel in staat is om zoveel jitter in een systeem te introduceren, laat ik even in het midden.

De stelligheid van sommigen verbaast me wel af en toe.
De een zegt : een dropveter is genoeg, de ander zegt: verschillen van dag en nacht...........

Laat ik het zo stellen: bij mijn weten is er nog nooit wetenschappelijk aangetoond dat er verschillen bestaan in klank van kabels, *tenzij* de kabel specifiek ontworpen werd om anders te zijn (MIT, Transparent).

Mijn ervaring met coax RG58U is dat ze het prima doet, een goede afscherming biedt tegen stoorsignalen, goedkoop is en duurzaam.

Ik sluit hoorbare verschillen niet bij voorbaat uit, maar heb ze zelf (bij gewone kabels, dus zonder "network boxes" ), nog niet ervaren.

Waar wel verschillen in kwaliteit liggen, dat zijn de pluggen en connectors.
Een tulpsteker is van zichzelf natuurlijk een lorrig onding, waarbij de contactplaats altijd twijfelachtig is.
Een goede steker als WBT of Neutrik, in ieder geval een waarbij de ground om de connector geklemd kan worden, is essentieel.
Hierbij sla ik even de Monster Turbine pluggen over, deze kunnen het chassisdeel uit een apparaat trekken als je ze niet goed verwijdert.

Voor een *goed* blijvend contact is ook de mate van vergulding van belang.
Van die goedkopere soorten schilfert de vergulding zo af, en dan is het een lorrig chroomstalen of blikken dingetje geworden.

Goud is zacht, de laag moet dus DIK zijn om bij veel gebruik nog intact te blijven.
Wat dat aangaat heb ik goede ervaringen met Monster chassisdelen en de Monacor imitaties daarvan, en de WBT pluggen (MIT had ook zoiets, maar van mindere kwaliteit).
De intuitieve geest is een godsgeschenk
en het rationele verstand is een dienaar.
In memoriam mijn lieve Wilma

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » za 16 sep 2006, 14:53

Ik heb eens vier kabels getest op mijn vrouw Marieke. Ze wist niet wat ik deed maar moest klank omschrijven. Ze omschreef ze telkens hetzelfde met termen als warm, helder, kaal (weinig bas), open en deed dat consequent bij dezelfde interlink. Het maakte niet uit hoe ik wisselde of haar in de war probeerde te brengen. De van den Hul klonk vrijwel hetzelfde als een profigold. Een getwist kabeltje op basis van LAN kabel klonk dun. De korte interlink was het meest transparant, neutraal en was nog niet eens van onberispelijke kwaliteit qua opbouw. Die koos ze dus als favoriet.

Ik concludeerde dus dat ze gewoon kort moeten zijn.

Edo
Mede-oprichter

Berichtdoor Edo » za 16 sep 2006, 14:57

KT88 schreef:Het S/PDIF signaal dat de kabel transporteert, is een analoog signaal.

Ehm, niet helemaal.
S/PDIF is de consumenten versie van AES/EBU en staat voor Sony/Philips Digital Interface Format, met als modulatie vorm de Biphase Mark Code.

Plaatje hieronder laat zien wat er op dat kabeltje staat:

Afbeelding

Of bedoelde je wat anders?
luidspreker (m.), meubelstuk waar muziek uitkomt;-box (m.); -kast (v.(m.)).

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » za 16 sep 2006, 15:02

In de ideale wereld zou het digitaal zijn. Echter, het signaal dat jij laat zien wordt in werkelijkheid vervormt waardoor het omslag punt van de bitjes niet altijd exact op hetzelfde moment plaatsvindt. Jitter is het gevolg. En dat geeft vervorming bij omzetting in de DAC.

KT88, waarom zou een WBT nu beter zijn dan een goede tulp? Ik bedoelde daarmee overigens een Cinch, zoals op onderstaande link te zien.
http://www.experience-electronics.de/de ... dungen.htm
Wellicht dat jij op die goedkope ondingen van tulpstekkers doelt, dan ga ik met je mee want ik zei niet voor niets dat de massaverbinding onberispelijk moet zijn.

Die goed afgeschermde kabel vind ik de RG58 een goed voorbeeld van.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » za 16 sep 2006, 15:23

KT88 schreef:En hiermee ga *ik* me zeer zeker niet populair maken:

Incorrect. Het S/PDIF signaal dat de kabel transporteert, is een analoog signaal.
Kabels leveren geen ruis op, hooguit kunnen ze, in combinatie met een slechte afsluitwaarde, jitter mede veroorzaken.

Of jitter ook hoorbaar is, en zo ja, of een kabel wel in staat is om zoveel jitter in een systeem te introduceren, laat ik even in het midden.

Naar mijn weten (zo heb ik het volgens mij ook op school gehad) Kan het enkel goed fout gaan bij de A/D of D/A conversie.
De kabel heeft totaal geen invloed op dat signaal (of die is zo extreem klein dat je et pas gaat merken met kabels die echt heel lang zijn).
En al zou er ruis kunnen ontstaan, S/PDIF werkt op frequenties die niet we sowieso niet kunnen horen. Dus daar hebben we ook al geen last van.

( je zou bv fftjes op http://www.breem.nl/fldtechniek/pgjitter.htm kunnen kijekn).

En kabels hebben per definitie last van ruis.
Ruis is alle troep (in welke vorm dan ook) die je signaal aantasten en dus vervormen.
Een slechte kabel functioneerd dus dan in feite als een soort van antenne en vangt een hoop troep op.
Als je dus een goeie kabel wil hebben kan je beter er op letten dat hij goed afgeschermt is. dit is veel essentieler dan dat hij van goud is oid.
(en dit hoeft ook geen honderden euro's te kosten).

Mensen die geloven dat door hun kabels hun S/PDIF signaal slecht is, kunnen dus beter eerst kijken naar de A/D en D/A convertor en die vernieuwen als ze er niet tevreden over zijn.

KT88

Berichtdoor KT88 » za 16 sep 2006, 15:25

@ Edo: al die signalen zijn analoog.
Ze mogen dan wel een digitale informatiestroom dragen, de golfvormen op zichzelf zijn analoog.
En dus ook gevoelig voor alle afwijkingen daaraan, zoals Jeroen D. ook al stelt.

@ Jeroen D.: ik zie op die link alleen maar goede kwaliteit cinch chassisdelen en WBT stekers.

Cinch,RCA, tulp, allemaal andere namen voor hetzelfde beestje.
De kwaliteit die ik daar zie is goed.
WBT is dus net zogoed tulp, ik gooi die namen altijd door elkaar.

KT88

Berichtdoor KT88 » za 16 sep 2006, 15:41

b_force schreef:Naar mijn weten (zo heb ik het volgens mij ook op school gehad) Kan het enkel goed fout gaan bij de A/D of D/A conversie.
De kabel heeft totaal geen invloed op dat signaal (of die is zo extreem klein dat je et pas gaat merken met kabels die echt heel lang zijn).
En al zou er ruis kunnen ontstaan, S/PDIF werkt op frequenties die niet we sowieso niet kunnen horen. Dus daar hebben we ook al geen last van.

( je zou bv fftjes op http://www.breem.nl/fldtechniek/pgjitter.htm kunnen kijekn).

Hmmm.....een student van 21, zonder diploma's, die mij, met 25+ jaar audiopractijk, wel een even zal vertellen dat ik bij Breem de wijsheid moet gaan halen? :roll:
Jong jong, ga eerst eens het boek van Ken Pohlman "Principles of Digital Audio" lezen.
Ik kan in 5 minuten een meetopstelling voor je realiseren (ja, ik heb een jittermeter een een paar oscilloscopen) die je in 1 oogopslag laat zien wat een kabel in een bepaalde meetopstelling aan jitter kan produceren.
Jitter is geen ruis, het is een verschuiving in de tijd van een stijgende of dalende flank van een signaal.

Ik zou hier in kort bestek het hele verhaal moeten gaan uitleggen mbt. clock, input receiver, PLL etc., maar het lijkt me beter als je zelf eerst je huiswerk doet.

Hier is nu zo'n voorbeeld van wat je zelf eerder al aangaf: als ik denk gelijk te hebben, dan zet ik dat ook zo stellig neer dat er geen ruimte meer is voor discussie.
Dan moet je wel *verdomd* zeker van je zaakjes zijn, ikzelf ben dat na 40 jaar wel afgeleerd.
En kabels hebben per definitie last van ruis.
Ruis is alle troep (in welke vorm dan ook) die je signaal aantasten en dus vervormen.

Je haalt hier e.e.a. door elkaar.
Er is een soort basis- of grond ruis, de "johnson noise".
Dat is de beweging van electronen in een medium, aangezien elk medium een bepaalde weerstand/impedantie heeft, zal er een spanninkje worden geintroduceerd.
In een kabel die een S/PDIF of AES/EBU signaal overdraagt, zul je daar geen last van hebben.
Een slechte kabel functioneerd dus dan in feite als een soort van antenne en vangt een hoop troep op.
Als je dus een goeie kabel wil hebben kan je beter er op letten dat hij goed afgeschermt is. dit is veel essentieler dan dat hij van goud is oid.
(en dit hoeft ook geen honderden euro's te kosten).

Lezen is niet je allersterkste kant geloof ik.
Ik dacht niet dat ik hierboven iets anders heb beweerd.
WBT vergulding: heb je mijn redenatie daarvoor gelezen?
Wat denk je dat er gebeurt na enige jaren, als allerlei oxideringsprocessen een kans hebben gekregen?
Nooit eens gehad dat er een kanaal wegviel, of kraakte, en dat ronddraaien van de cinchplug dat weer ophief?

DAAROM zware vergulding, nergens anders om.
Mensen die geloven dat door hun kabels hun S/PDIF signaal slecht is, kunnen dus beter eerst kijken naar de A/D en D/A convertor en die vernieuwen als ze er niet tevreden over zijn.

Ik geloof niets, ik meet, luister, en trek daaruit comclusies.

Ik heb bovenstaand ook niets beweerd over eventuele klankverschillen door jitter e.d.

Wai is trouwens een "slecht S/PDIF signaal"?
Eentje die de amplitude niet haalt? Een waar jitter optreedt (fout, want jitter treedt op in combinatie met de bron en de belasting, nooit *in* een kabel) ?

Wat denk je dat de reden is dat er Tent-clockjes bestaan, of dat Arcam een closed loop "digital link" heeft toegepast?

sorry dat ik je zo hard aanpak, maar als je dinsdag goed voor de dag wil komen, moet je je instelling wel even heel snel wijzigen

fredze

Berichtdoor fredze » za 16 sep 2006, 15:55

wise man talking :!:

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » za 16 sep 2006, 15:56

lol :P, zo was het ook weer niet bedoeld hoor :P

tis ook niet zo dat je bij Breem de wijsheid moet halen, ik zocht fftjes een artikeltje om mijn vehraal wat meer toe te lichten/duidelijker te maken, that's all :P

Ik ben het wel totaal met je eens dat een vergulde kabel beter is als die er al enige jaren liggen. (ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet vond :P )
Maar als we het puur over een nieuwe schone kabel hebben dan is dat verschil er niet.

Als we het hebben over de impedantie, dan is koper beter, aangezien die minder weerstand heeft. Je zou dan wellicht voor zilver kunnen gaan (hoewel dat erg weinig scheelt, maar je er wel vet veel meer voor betaald).

Ik sta altijd open voor discussie en ik zeg ook nooit dat wat ik zeg 100% goed is. Ik pas toe wat ik geleerd heb en gebruik mijn verstand daarbij.

(ik snap overigens niet wat dit alles met dinsdag te maken heeft ?? )

Bartje is zich van geen kwaat bewust :roll: Wellicht is het allemaal een beetje verkeerd begrepen. Ik wilde gewoo iets toevoegen aan et verhaal

Ik verwijt jou ook niet dat je iets hebt gezegd over klankverschillen oid. Ik reageer enkel op het feit dat er mensen zijn die dat wel doen.

KT88

Berichtdoor KT88 » za 16 sep 2006, 16:04

b_force schreef:l
(ik snap overigens niet wat dit alles met dinsdag te maken heeft ?? )

Bartje is zich van geen kwaat bewust :roll:

Als je dinsdag een dergelijke vraag krijgt, zo van : "wat vind je van dure kabels en vergulde pluggen?"
En jouw antwoord is:

Dan zou je, als ik de HR intake zou doen, je koffie op mogen drinken en naar huis kunnen gaan met de mededeling dat ik je nog veel succes zou wensen met je verdere sollicitaties.

Je stelt alles zo absoluut, en daarbij zeg je ook nog "dat heb ik zo op school geleerd".
Nog afgezien van of je gelijk hebt of niet, je brengt het gewoon verkeerd (in mijn optiek dan).
Ik speelde ook even opzettelijk advocaat van de duivel :twisted:

@ Fredze: met wat ik van digitaal weet, zou je net de rand van een postzegel kunnen vullen.
Mensen als Jacco Dekkers en Guido Tent, die moet je hebben voor dit soort dingen.
Ik ben slechts een analoog (buizen) mannetje, die iets basiskennis heeft van digitaal.
Laatst gewijzigd door KT88 op za 16 sep 2006, 16:13, 2 keer totaal gewijzigd.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » za 16 sep 2006, 16:11

ho, maar wacht eens.
Ik beweer niet kabels helemaal geen invloed hebben.
Dat hebben ze zeker wel. Je moet alleen kijkenwaar je het voor nodig hebt en wat de afmetingen zijn ed.
binnen 2/3 meter is dit niet extreem kritisch (voor het audio gebeuren).
Je hoeft geen flut kabel te kopen, maar gewoon een degelijke kabel is dan prima.

Wat betreft robuustheid is het een ander verhaal. En dat is ook zeer persoonlijk.

Wat ik dus probeerde te zeggen is dat een kabel opzich zelf geen invloed heeft dus op de klank.

waarschijnlijk is er een beetje een misverstand ontstaan :)

Jan-Willem

Berichtdoor Jan-Willem » za 16 sep 2006, 16:14

Montana schreef:
Jan-Willem schreef:Ik heb net de interlinks ontvangen die ik heb gewonnen \:D/ , nu maar eens vergelijken met een kabeltje van een euro.

En?
Ik heb een hele poos geluisterd, op het begin hoorde ik eigenlijk weinig/geen verschil. Na 5x achter elkaar hetzelfde nummer gehoord te hebben, d8 ik dat ik een verschil hoorde. Toen heb ik mijn moeder gevraagd om de kabels te verwisselen of niet, met links en rechts. Ik wist niet welke kabel m'n moeder had gebruikt. Na 6x (m'n moeder werd er een beetje flauw van), had ik 6x de interlink aangewezen :shock:. Ik was altijd een beetje sceptisch over interlinks.. toch wou ik het altijd proberen. Hierna heb ik de speakers omgedraaid, misschien lag het aan de tweeter, want ik hoorde vooral in het hoog iets verschil. Nu m'n vader gevraagd om de kabels te verwisselen. Na 8x luisteren, (na 4x luisteren speakers weer gewisseld) had ik 6x de interlink aangewezen.. en 2x wist ik het niet cker. Toch was ik nog niet overtuigd. Toen heb ik aan m'n vader, (die het ook wel interssant vind) gevraagd of hij wilde luisteren. Ik heb hem aangewezen om op het hoog te letten. Na 3x had hij 3x de interlink te pakken.
Wat het vershil leek in het hoog was dat de interlink duidelijker, niet zo rommelig was. Waarschijnlijk zit dit ook wel in het laag, maar dat hoor ik (nog) niet.
Het kan natuurlijk gokken zijn.. maar zovaak gok je niet goed. Toch is het verschil minimaal. Dit had ik vooraf niet verwacht.
NOTE: (Misschien hoor je met betere speakers een groter verschil !!)
Dit zijn mijn bevindingen tot nog toe.. ik blijf nog wel een poosje luisteren.

Groet Jan-Willem

KT88

Berichtdoor KT88 » za 16 sep 2006, 16:18

@B-Force
Wat mij betreft is er helemaal geen misverstand, het gaat nl. helemaal niet om of die kabel wat doet of niet, het gaat om de manier waarop je het brengt.
Eerst:
Voor kabels voor S/PDIF maakt het al helemaal geen bal uit.

Dan:
Ik beweer niet kabels helemaal geen invloed hebben.

Snap je wat ik bedoel?

Jij gaat nu de discussie aan, terwijl ik je probeer duidelijk te maken dat je tijdens die sollicitatie geen absolute waarheden moet willen verkondigen.
(geldt ook wel een beetje voor dit forum)

Houd ruimte open voor andere mogelijkheden, wees eerlijk als je iets niet (helemaal zeker) weet, zeg dan : "dat weet ik niet", of " ik denk dat.......

Maw. ga nooit of te nimmer een discussie aan op zo'n moment, reden waarom je misschien bij die sollicitatie beter zwijgt over dit forum.

Maar ik ben weer teveel aan het opvoeden, deze thread ging daar helemaal niet over. Excuseer, ik wil je graag zien slagen dinsdag!
En als je er de 7e in Breda bijbent, zul je zien dat ik helemaal niet zo'n bitch ben als het hier lijkt :mrgreen:

@ Voodooless: Arcam dus, en ook Wadia !
Laatst gewijzigd door KT88 op za 16 sep 2006, 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.

voodooless

Berichtdoor voodooless » za 16 sep 2006, 16:21

KT88 schreef:Of jitter ook hoorbaar is, en zo ja, of een kabel wel in staat is om zoveel jitter in een systeem te introduceren, laat ik even in het midden.

Laat ook even in het midden of de clock ueberhaupt van het SPDIF signaal afgeleidt hoort te worden ;)
Sound is no [url=http://www.voodooless.com/]voodoo!
[img]http://www.voodooless.com/voodooless.png[/img][/url]
[size=84](voodooless, formerly known as [i]deepspace[/i])[/size]

--
Mod: BBCode in onderschrift uitgeschakeld.
Reden: robots.txt op voodooless.com geeft Google geen toegang, die [strike]nu via ZBA chanteert[/strike] meldt dat het alle ZBA-pagina's met voodooless.png heeft geblokkeerd.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » za 16 sep 2006, 16:34

KT88 schreef:@B-Force
Wat mij betreft is er helemaal geen misverstand, het gaat nl. helemaal niet om of die kabel wat doet of niet, het gaat om de manier waarop je het brengt.

Jij gaat nu de discussie aan, terwijl ik je probeer duidelijk te maken dat je tijdens die sollicitatie geen absolute waarheden moet willen verkondigen.
(geldt ook wel een beetje voor dit forum)

Houd ruimte open voor andere mogelijkheden, wees eerlijk als je iets niet (helemaal zeker) weet, zeg dan : "dat weet ik niet", of " ik denk dat.......

Maw. ga nooit of te nimmer een discussie aan op zo'n moment, reden waarom je misschien bij die sollicitatie beter zwijgt over dit forum.

Maar ik ben weer teveel aan het opvoeden, deze thread ging daar helemaal niet over. Excuseer, ik wil je graag zien slagen dinsdag!
En als je er de 7e in Breda bijbent, zul je zien dat ik helemaal niet zo'n bitch ben als het hier lijkt :mrgreen:

Wat bedoel je met absolute waarheden ?

Zegmaar dat iets gewoon echt zo is ofzo ?

Ik zeg vaak genoeg als ik iets niet weet hoor :) (je kan ook niet alles weten :P)
Maar nogmaals ik wilde in deze thread enkel ergens op reageren zonder enige dikke discussie uit te lokken oid, vandaar dat ik zei dat het een beetje een misverstand was.

En over het voorbeeld met de S/PDIF kabel. Ik bedoelde het meer als;
"Het maakt geen bal uit, mits... "
en
"Kabels hebben wel invloed, maar..."

En dat hangt dus beiden af van de afmetingen van het "project".

maargoed, het is nu iig duidelijk :P

Ik respecteer et trouwens dat je me flink wilt helpen voor dinsdag, maar wat ik niet snap is dat het je et wel erg veel over hebt.
Vind het wel aardig daar niet van :P 8)

(trouwens, ik zei toch dat ik direct was in dingen zeggen, das gloof ik nu wel duidelijk :P. Meestal in sollicitatie gesprekken oid stel ik me ook neutraler op. Maargoed ik heb et er wel mee te doen en op dat vlak kan ik nog een hoop leren :) )

Terug naar “Kabels”