[ Bekijk op youtube ]

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Walt schreef:De orientatie voor de stekkers die gigawatt heeft gekozen is denk ik zo gedaan omdat ze nu makkelijk kunnen doorkoppelen met dikke koperen strippen
Henkjan schreef:Walt: wat is er mis met het gewone Nederlandse woord "netsnoer"?
Jordi schreef:Zelfbouwers,
Ik ben op zoek naar een mooi stekkerdoosje. Tijdens mijn zoektocht kwam ik van alles tegen maar onlangs kwam ik dit tegen in een ander topic:
Linkje: Gigawatt powerstrip
Is zoiets zelf te fabriceren mbv bestaande componenten die via internet te verkrijgen zijn? Zonder nu weer een discussie te starten over de zin cq onzin mbt dit soort apparaten. Wat zou ik nodig hebben om een kwalitatief hoogstaand stekkerdoos te maken? Het gaat dan uiteraard om de inhoud![]()
Thanks
dat als je een kloon van dat blok wil maken, zal je ook een netfilter er in moeten zetten; gaat het alleen om een mooi & stevig stekkerblok dan kan je met wat genoemd is hier toch wel aan de slag? btw: heb je al op http://www.jouwhifi.nl gekeken, daar hebben ze redelijk wat onderdelen voor schappelijke prijzen. gaat het puur om de prijs laag te houden, dan is de Walt methode lastig te verslaanJordi schreef:Conclusie?![]()
Jordi schreef:Toevallig heb ik net e-mailcontact met dat bedrijf over speaker spikes. Ik zal eens naar de rest kijken.
Walt schreef:Zoals ik al aangaf via marktplaat voor 350 euro in huis te halen, wordt lastig om zelf iets vergelijkbaars te bouwen voor dat geld, bovendien houdt dit blok zijn waarde, bevalt het niet dan verkoop je het door zonder noemenswaardig verlies. Je kan het dus 'gratis' proberen.
Groetjes Walter
Walt schreef:Hallo Pjotr,
Als je slim tweedehands inkoopt, dan kun je doorgaans weer doorverkopen met minimaal verlies, of soms zelfs een kleine winst. Dus dan kun je zo'n gigawatt stekkerblok echt (bijna) gratis een tijd in huis halen.
Groetjes Walter
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten