Ik heb dit jaar een mooie tweedehands eindversterker aangeschaft van (Simaudio) Moon W7, een erg mooi klinkende versterker.
Hiervoor heb ik een kabel omgebouwd naar XLR, hiervoor heb ik mijn vdHul D102 MKIII special gebruikt en was al verbaast hoe de verbetering was t.o.v. mijn ouwe spulletjes met Arcam P35 amp en A32 integreerde versterker.
2015-11-07 15.11.53.jpg
Kort daarop heb ik voor een kennis een vdHul Jubilee ter reparatie gehad(soldering los) deze heb ik nog twee weken ter luister in mijn set gehad alvorens deze weer terug naar zijn eigenaar moesten.
Ik moet toch zeggen dat ik die kabel nu erg mis

.. vdHul Jubilee was in tegenstelling tot hun andere producten uitgevoerd met 4 massief zilveren geleiders in beide signaal draden i.p.v. verzilverd koper.
Ook heb ik hier een setje Kimber PJB kabel liggen die in naar XLR heb omgebouwd ook deze klinken in mijn set weer heel anders.
2015-11-07 15.34.46.jpg
Hiervan is ook nog een set met WBT rca beschikbaar en er ligt hier ook nog een set vdHul MC Silver IT met inmiddels WBT Nextgen rca en als laatste nog een telfon verzilverde interlink ooit verkocht bij S&Co Groningen.
2015-11-07 15.36.09.jpg
Ik draai met vdHul M.C. D 352 Hybrid luidsprekerkabel.
2015-11-07 15.51.28.jpg
Mijn bron hier thuis is een Cambridge Stream Magic 6.
Ik weet niet of ik naar luistersessie van het Noorden kom maar als iemand de kabels wil lenen voor een vergelijkings-test dan zijn er wel mogelijkheden.
Of hier in mijn installatie in knopen van andere kabels kan natuurlijk ook
W.b.t. de teflon verzilverde interne bekabeling, ik heb hier de Sydwei met dezelfde mid/hoog bezetting als de inimini's maar dan met Silver/teflon
2015-10-17 09.51.46.jpg
Er zal dan een filter aanmoeten dan wat gelijk is.
Grt, Gerjan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.