Coillon rings o.i.d

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Pjotr

Re: Coillon rings o.i.d

Berichtdoor Pjotr » za 15 jun 2019, 19:13

satefan schreef:
Pjotr schreef:Normaliter krijg je die antwoorden als vanzelf met je opvoeding mee.

"We weten niet waar we vandaan komen, waarom we hier zijn of waar we naar toe gaan. En dat is allemaal prima.".

En als je het wel zou weten heb je er feitelijk nog niks aan. Ik hou het maar op dat we simpelweg de soort in stand proberen te houden. En daar maken we naar mijn idee een behoorlijk potje van zo af en toe en zo hier en daar.

Nou ja, je bent natuurlijk meer dan alleen maar het resultaat van je opvoeding en het script waarmee je bent opgegroeid. Je hebt zelf het vermogen om je gedachten anders te organiseren en je uitgangspunten te (her)overwegen.

Het een sluit het ander toch niet uit? :wink:
Peter de Jong

satefan

Re: Coillon rings o.i.d

Berichtdoor satefan » za 15 jun 2019, 19:44

Pjotr schreef:
satefan schreef:
Pjotr schreef:Normaliter krijg je die antwoorden als vanzelf met je opvoeding mee.

En als je het wel zou weten heb je er feitelijk nog niks aan. Ik hou het maar op dat we simpelweg de soort in stand proberen te houden. En daar maken we naar mijn idee een behoorlijk potje van zo af en toe en zo hier en daar.

Nou ja, je bent natuurlijk meer dan alleen maar het resultaat van je opvoeding en het script waarmee je bent opgegroeid. Je hebt zelf het vermogen om je gedachten anders te organiseren en je uitgangspunten te (her)overwegen.

Het een sluit het ander toch niet uit? :wink:

Oh zeker niet!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.

Terug naar “Sets en Overig”