Tom Magchielse schreef:Ja die was het. Dit ding heeft samen met een U-matic recorder in de beginjaren de eerste digitale radio-opnamen mogelijk gemaakt.
Tom
Slim!
Moderator: Beheerdersteam
Tom Magchielse schreef:Ja die was het. Dit ding heeft samen met een U-matic recorder in de beginjaren de eerste digitale radio-opnamen mogelijk gemaakt.
Tom
Het lijkt er inderdaad op dat dit, hoe dieper men er in gaat, richting occulte zaken gaat.Pjotr schreef:Als het op v.d.Heide gebaseerd is, dan zijn dat geesten van muzikanten die door koolstof reizen en een zakje struktuurinformatie bij zich hebben. Wat zo'n geest dan weer in een koperen ring te zoeken heeft is niet duidelijk.
Dat lijkt me doorgaans toch onzin.bas focal m180 schreef:Nu je het over geesten hebt, gisteren zag ik tijdens het voorbij zappen een programma waar het over geesten ging en dat iemand zei / concludeerde; als je erin geloofd ga je ze ook vanzelf zien.
Ik vind het niet verstandig als mensen zichzelf en / of anderen voor de gek houden.Als je in tweaks geloofd en er baad bij hebt wie ben ik om te zeggen dat het niet zo is.
Zolang je maar niet ermee aan komt dat je ook geesten hebt gezien, een boodschap van Jezus hebt ontvangen of ontvoerd bent door marsmannetjes vind ik het allemaal best en eerlijk gezegd ook wel leuk om te lezen wat er allemaal voor tweaks zijn.
Ja, hoor eens (Shadow schreef:Je set klinkt niet anders, je luistert gewoon anders afhankelijk van je gemoedstoestand en het moment van de dag. Wanneer stoppen mensen nu eens met het gehoor als meetinstrument te beschouwen?
Allemaal gebaseerd op verkeerde conclusies van het 'double slit experiment' en inmiddels dus ook debunked.AatV schreef:ray5150 schreef:Ik ben dan ook van mening dat luisteraars het geluidsbeeld verstoren, een set presteert dan ook het beste in een ruimte waarin niemand aanwezig is.
Dat strookt ook met de wetenschappelijke theorie (quantumtheorie, Kopenhaagse variant) dat er geen waarnemer-onafhankelijke werkelijkheid bestaat.
Ook vooral geen katten toelaten!
groet,
Aat
De vraag is m.i. of onze werkelijkheid louter materialistisch is.Pjotr schreef:Nou wat ik dan wel weet is dat occulte zaken business is in audioland. Ik weet niet of je de filmpjes van v.d.Hul gezien hebt. Die extenders gaan voor 5K over de toonbank. Het zijn doosjes met wat elektronica en een stekker. Verder niets. Nu kun je mij veel wijs maken maar niet dat elektronica meer is dan puur materialisme, door mensen bedacht en door mensenhanden gemaakt.
In beginsel niet nee.Daar komt geen enkele hogere macht (of zo je wil kracht) aan te pas anders dan menselijke creativiteit.
Ik ken dat verhaal niet.Die extender doet mij denken aan de zwarte gelakte kistjes die in de jaren '60 - '70 op de markt voor Fl 500 door een standwerker te koop werden aangeboden. Veel mensen werden toen ziek van aardstralen en zo'n kistje zou die aardstralen neutraliseren. Menigeen wandelde huiswaarts met zo'n kistje onder de arm en 500 guldens armer.
Jerommel schreef:De vraag is m.i. of onze werkelijkheid louter materialistisch is.https://www.youtube.com
Vanuit natuurwetenschappelijk oogpunt is het 'geleuter' of in elk geval niet te benaderen.beijert schreef:We hebben het hier gewoon over het luisteren naar een reproductie. De originele muziek, instrumenten en omstandigheden doen er niet toe (want die zitten in de opname) maar worden wel misbruikt om de zooi leuk te verkopen.
De rest is geleuter...
Hele verhalen over niksJerommel schreef:20:39 Ik weet het niet.
20:55 werkt er dan wellicht 'iets'?
21:17 (maar vraag me niet om een uitleg, vergeten...)
Ah!buis schreef:Tja, de mens wil antwoorden,
Jerommel schreef:Ah!buis schreef:Tja, de mens wil antwoorden,
Hmmm.... Dat idee krijg ik doorgaans niet.
Meestal pas als een mens ernstig radeloos en / of gebroken is gaat een mens serieus existentiële vragen stellen.
leonidas schreef:Ik heb mijn onderzoek afgesloten.
Ga er verder niet over uitweiden.
Ik heb de "lamp" nooit getest (maar vermoed dat het identiek werkt)
Een waarschuwing is wel op zijn plaats:
Mocht ik gelijk hebben dan :
Als je iets dergelijks gebruikt en je merkt dat je gezondheidsklachten krijgt dan verwijder de materie onmiddellijk !!
Vaker verkouden kan al een indicatie zijn .
Met verwijderen bedoel ik : ver weg van je huis !!
mvgr. Leon
"We weten niet waar we vandaan komen, waarom we hier zijn of waar we naar toe gaan. En dat is allemaal prima.".
Ah!buis schreef:Jules.png Tot slot een liedje ? <>
Anne
Zoals in de politiek dacht ikAatV schreef:Ah!buis schreef:Jules.png Tot slot een liedje ? <>
Anne
Zou je de zwaar ondergewaardeerde Mijnheer de Corte niet in dit gereutel willen betrekken?![]()
![]()
groet,
Aat
leonidas schreef:leonidas schreef:Ik heb mijn onderzoek afgesloten.
Ga er verder niet over uitweiden.
Ik heb de "lamp" nooit getest (maar vermoed dat het identiek werkt)
Een waarschuwing is wel op zijn plaats:
Mocht ik gelijk hebben dan :
Als je iets dergelijks gebruikt en je merkt dat je gezondheidsklachten krijgt dan verwijder de materie onmiddellijk !!
Vaker verkouden kan al een indicatie zijn .
Met verwijderen bedoel ik : ver weg van je huis !!
mvgr. Leon
Ik herhaal dit nog maar een keer.
Jerommel zit , voor zover ik het kan beoordelen , op het juiste spoor.
Mijn waarschuwing blijft !!
In de rest van de discussie wil ik niet (meer) betrokken zijn.
mvgr. Leon.
Pjotr schreef:Normaliter krijg je die antwoorden als vanzelf met je opvoeding mee."We weten niet waar we vandaan komen, waarom we hier zijn of waar we naar toe gaan. En dat is allemaal prima.".
En als je het wel zou weten heb je er feitelijk nog niks aan. Ik hou het maar op dat we simpelweg de soort in stand proberen te houden. En daar maken we naar mijn idee een behoorlijk potje van zo af en toe en zo hier en daar.
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten