Ik zit eerst even bij te komen maar de Pritex en de schapenwol liggen al klaar

Moderator: Beheerdersteam
Zweitse schreef:Wat is de functie van de weerstanden in laagfilter?
pappaleo schreef:Zweitse schreef:Wat is de functie van de weerstanden in laagfilter?
Zie Ray zijn topic
Ik ben benieuwd naar de layout van het hoogfilter. 1 condensator en 2 spoelen.
Hengelo??Olaf Markus schreef:Kolere!!, Wat klinken die dingen zeg!!!
ds23man schreef:Niet om het een of ander, maar bestaat je inboedel uit een kerstboom, tv kastje en een TV?![]()
![]()
Olaf Markus schreef:ds23man schreef:Niet om het een of ander, maar bestaat je inboedel uit een kerstboom, tv kastje en een TV?![]()
![]()
En een afstandsbediening van de audioset
Olaf Markus schreef:Kolere!!, Wat klinken die dingen zeg!!!
mensen die graag Philips breedbanders willen overnemen kunnen zich aanmelden want die gaan allemaal de deur uitIk heb er giga veel
Olaf Markus schreef:Deze philips tweeters lopen flink op in het hoog, daardoor klinken ze onprettig schel, door een spoeltje van 0,1 mh in serie te zetten trek je de curve nagenoeg recht waardoor deze verguisde tweeter ineens heel aangenaam klinkt.
ds23man schreef:Niet om het een of ander, maar bestaat je inboedel uit een kerstboom, tv kastje en een TV?![]()
![]()
bas focal m180 schreef:Olaf Markus schreef:Kolere!!, Wat klinken die dingen zeg!!!
Hoe vaak doe jij van die uitspraken![]()
Olaf Markus schreef:Ik heb er twee van in bezit, ze zijn erg zeldzaam.
Toen ik nog jong was (giga lang geleden) werkte ik in een reparatie werkplaats in Leeuwarden, daar lagen ze nieuw in doos opgestapeld.
Op dat moment kon ik niet bedenken wat iemand met zulke grote woofers zou willen, kon ik maar in een tijdmachine terug gaan om ze op te halen ....
Gebruikers op dit forum: CCBot en 1 gast