Natuurlijk weten we het allang, maar toen ik bijvoorbeeld de match hoorde van de Pureaudio trio15 tangband met Pass voor- en monoblokken, was ik na de eerste euforie eigenlijk verbaasd hoe slecht die Tangband matched met die toch 'best aardige' versterkers. Klonk gewoon vaak onaangenaam. Terwijl je op papier zou zeggen dat dit niet fout kan gaan.
Nu dan mijn eigen set. Loop natuurlijk lekker te stoeien met het buizenkitje. Eerst nog penthode van 6l6gc naar 807. Leuk! Toen de 807 in triode gezet en de nfb eruit gehaald. Geweldig! Even... Veel te veel luistermoeheid.

Laatst kwam ik er achter dat met Asio in Foobar toch ook weer een aangename verbetering is. Gisteren voor de lol die 807's er weer eens in gezet. En ja hoor, nu met Asio is die 807 heel veel aangenamer om te luisteren, zelfs zonder nfb...

Moraal van dit verhaal: leuke hobby hebben we en je kunt aan alle knoppen blijven draaien tot je een ons weegt. En oh ja, alle reviews van losse componenten kun je overboord flikkeren, want uiteindelijk is het maar net of ie in de set past of niet...