Ik ben hier nieuw en heb echt geen verstand van het bouwen van audiospeakers maar ik ben hier eigenlijk terecht gekomen omdat ik graag zelf een audio opberg meubel wil maken. Nu zag ik hier iemand een bijdrage plaatsen over het bouwen van een dvd/cd kast dus ik dacht misschien kunnen jullie mij als "leek" verder helpen

Om al mijn audio/video apparatuur netjes op te bergen wil ik naast mijn tv meubel een mooie kast met deurtjes bouwen zoiets als dit:

Nu ben ik al een beetje op onderzoek uit gegaan maar heb nog wat vraagjes. Ik wil namelijk zelf ook zoals bij dit kastje 2 verschillende kleuren gebruiken. Namelijk hoogglans wit deuren en net zo'n soortbruin. Nu vroeg ik me af of je dit soort hout standaard kunt kopen of dat je hier zelf voor moet gaan lakken oid. Hoogglans heb ik al eens gemaakt maar was een hoop arbeid dus wil het liever kant en klaar

Dan wil ik achterin een gat maken en zo'n signaal versterker of IR herhaler of hoe het ook genoemd wordt gebruiken. Weet iemand hier een goed merk/type voor? ik heb 4 apparaten waarvoor ik dit nodig heb. Als het kan een beetje betaalbaar

Alvast bedankt voor jullie tips!
Groet Jonathan