Dank mannen, het zijn slechts test kastjes om een indruk te kunnen krijgen van de combinatie van de nieuwe woofer en tweeter en dus niet echt netjes afgewerkt, tis gewoon 18mm mdf met twee lagen matzwart van de gamma er overheen. Dat ziet er als je het rechtstreeks zonder grondlaag aanbrengt net zo uit als Warnex alleen zonder spetter effect. En wordt op den duur ook behoorlijk hard, prima om mee te testen dus zonder dat ik bang hoef te zijn dat er krassen op de kastjes komen.
Het lampje is eenzelfde verhaal, vooral bedoeld om te zien hoe het eruit ziet en ik moet zeggen dat mij dat 100% meevalt. Er zit een breedbeeld ledje achter wat het printje van achteren aanlicht, de truc was om een led met een brede openingshoek te vinden omdat je anders tegen een duidelijke focus zit aan te kijken. Ben nog een beetje aan het experimenteren met de afwerking want het moet er natuurlijk straks wel gelikt uitzien.
De baffle heb ik getekend in CamBam waarna ik de gcode aan mijn CNC gevoerd heb, tis even wat puzzelwerk om alle instellingen goed te krijgen maar als het dan eenmaal loopt is het bijna orgastisch om te zien hoe snel en nauwkeurig de resultaten zijn. Andere tweetertje ? Even een diameter aanpassen, save en go. Heel wat beter dat het geëtter met malletjes en sjabloontjes etc. Van de Little/One staan er nu 13 setjes in NL, 1 in Duitsland, 1 in Japan en 2 in Taiwan, samen 17 setjes dus. Ik hoop deze week de tijd te vinden om de nieuwe kastjes aan te sluiten, er zit een hoop ClingOn werk tussendoor