Demping van roepgeluiden (voor het werk)

Over mods aan je luisteromgeving

Moderator: Beheerdersteam

markbakk

Re: Demping van roepgeluiden (voor het werk)

Berichtdoor markbakk » wo 14 okt 2020, 16:54

Mark Bakker

pappaleo

Berichtdoor pappaleo » wo 14 okt 2020, 17:02

:mrgreen:

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 14 okt 2020, 22:39

In de zorg is er gewoon geen geld. Ik weet niet of jullie weten wat een verzorgende verdiend, maar laat ik het erop houden dat ze beter bij de blokker kunnen gaan werken. En ach als ze dan om loonsverhoging vragen is dat niet mogelijk, want staken is er bij ons toch niet bij. Tijdens de corona hebben veel mensen hun ouders thuis gehouden. Ik zal maar niet zeggen hoeveel overspannen families wij bij ons nu over de vloer krijgen.... Nee de zorg, daar was geen kunst aan....
Daarbij leveren wij geen enkele bijdrage aan de staatkas, en dat we zelf enorme risico's lopen, tsja laten we daarvoor met zijn alleen even een minuut klappen op het ministerie en owja op het bordes van het paleis. Hebben ze tenminste wat gedaan voor die 800K die onze prinses straks toucheert als ze 18 wordt...

Maargoed, terug over huisvesting: zelfs in de bouw van nieuwe huizen wordt meegenomen dat de bouw voor meerdere doeleinden inzetbaar moet zijn, mochten er straks geen ouderen meer in willen/hoeven wonen. Meestal worden deze gebouwen gebouwd door woningcorporaties die de volle mep vragen aan huur, zodat een zorginstelling een grote speelbal is geworden. en bovenop de zorgafdeling zetten ze huurappartementen, zodat de bewoners die uit hun boerdij vertrekken in een koud appartement zitten boven een PG afdeling, waar erg veel overlast van is. Nee, het gaat helemaal niet goed in de zorg, en dat liberale kabinet van ons ben ik wel klaar mee. Een beetje meer sociaal gedrag zou wenselijk zijn....

Daarom ben ik erg blij met jullie input, eens kijken of we er wat van kunnen maken! bedankt!

Terug naar “Akoestiek”