Mijn luidsprekers

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

bobdebouwer

Mijn luidsprekers

Berichtdoor bobdebouwer » zo 22 nov 2009, 18:56

Hallo,

Ben Bob en zal hier eens mijn luidsprekers laten zien.

Het zijn Tannoys gebouwd naar gelijkenis van de Tannoy D700.
Alleen zijn mijn kasten van iets meer kwaliteit.

48 kg per stuk.40 uur knutselen.
Ik moet zeggen ze klinken perfect.

Zal ooit nog eens iets gaan bouwen met oudere Tannoy drivers.De Gold serie waarschijnlijk.

Groeten

Bob.

Afbeelding

Martijn H

Re: mijn luidsprekers

Berichtdoor Martijn H » zo 22 nov 2009, 19:32

Welkom Bob! :)

Vertel er vooral meer over!

(heb hem in showcase gezet en als jij nog het plaatje attached raken we de foto niet meer kwijt)
Dipool-monopool systeem Do it right, Do It Yourself~!!

bartsegers

Re: mijn luidsprekers

Berichtdoor bartsegers » zo 22 nov 2009, 19:32

bob,
Voeg je foto toe als plaatje, en vraag aan de mod's of dit in het SHOWCASE subforum kan staan.
The more we know, the less we need....

MarcoSQ

Re: Mijn luidsprekers

Berichtdoor MarcoSQ » ma 23 nov 2009, 22:58

Ziet er heel netjes uit hoor ! En wat glimmen die drivers ;-) (niet mijn persoonlijke smaak, maar daar gaat het natuurlijk ook niet om).

Zal ooit nog eens iets gaan bouwen met oudere Tannoy drivers.De Gold serie waarschijnlijk.
Ik hoop dat het niet te spammerig is, maar als je interesse hebt in de drivers uit een Monitor Silver 15", dan weet ik wel wat voor je bij een vriend van me. Die lijken best veel op de Golds (qua constructie in ieder geval, ervaringen met de golds heb ik zelf niet).

Ik denk dat ze niet voor de hoofdprijs die normaal gevraagd wordt weg hoeven, het is ze zeker af te zien dat ze oud zijn. Bovendien is van eentje de draad naar de spreekspoel van het hoog gebroken, maar dat heb ik zo gerepareerd. Laat maar even weten of ik bij hem moet informeren.
Voorlopig even niet meer zelfbouwen. Komt wel weer.
Roon ROCK met een beetje DSP op een Intel NUC5i5 in een fanless doosje. HDMI out (want multichannel) -> Anthem MRX710 met ARC Room Correction -> Revel Performa3 F206 (front) en Revel Concerta M12 (rear). Twee stuks SVS SB-1000 (subs)

Terug naar “Oude Showcases”