Fullrange W3-871S Monitors

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

B@rtje

Fullrange W3-871S Monitors

Berichtdoor B@rtje » vr 31 jul 2009, 19:46

Hallo allemaal

Eerste post hier op dit forum, en laten we meteen maar aftrappen met m`n eerste project Fullrange W3-871S Monitors. Naar aanleiding van de site http://www.vikash.info/audio/W3-871S/index.asp.

Erg tevreden met het resulataat, versterker moet wel wat harder dan ik gewend was maar het klinkt erg lekker. Ze worden ondersteund in het laag door een subwoofer. Binnenkort ga ik er nog 2 stands bij maken, zodat ze op de goede hoogte komen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Tommy

Berichtdoor Tommy » vr 31 jul 2009, 21:55

Welkom!

Ziet er netjes uit.. Zelf gespoten ook? Of met de kwast?

B@rtje

Berichtdoor B@rtje » zo 02 aug 2009, 17:32

eerst de speakers geplamuurd, en v groeven in de naden gefreesd om hier een dikkere laag plamuur in te kunnen smeren. Dit om te proberen te voorkomen dat je de naden terug gaat zien. En toen met een goedkoop spuit pistooltje aan de compressor in de lak gezet. Zitten nog wel een aantal foutjes in de lak en dit wil ik ook nog een keer overdoen maar eerst eens genieten van de heerlijke sound :lol:

Daniel_SJD

Berichtdoor Daniel_SJD » zo 02 aug 2009, 17:48

B@rtje schreef:eerst de speakers geplamuurd, en v groeven in de naden gefreesd om hier een dikkere laag plamuur in te kunnen smeren. Dit om te proberen te voorkomen dat je de naden terug gaat zien. En toen met een goedkoop spuit pistooltje aan de compressor in de lak gezet. Zitten nog wel een aantal foutjes in de lak en dit wil ik ook nog een keer overdoen maar eerst eens genieten van de heerlijke sound :lol:

Dus zo los je dat op ;) . Bij mij komen die naden er dus mooi doorheen :( . Voorheen deed ik dat altijd door te gronden, schuren, gronden, schuren, gronden, schuren, gronden, schuren (en ga zo maar door) maar bij mijn laatste project heb ik daar gewoon het geduld niet meer voor :P .

Erg mooi resultaat trouwens, hoge WAF factor :D .

Johannes

Berichtdoor Johannes » wo 12 aug 2009, 20:10

Mooie boxjes!

Ik heb hetzelfde ontwerp gevolgd en gebouwd, alleen deze hebben (nog?) de onbehandelde mdf-look. Het geluid is idd, mits ondersteund door een subwoofer, erg goed :-)

Terug naar “Oude Showcases”