De aluminium busjes staan er ook onder voor een overzicht. De speakers worden gemonteerd op een 2/3 cm dikke zwarte marmeren tegel. Met de aluminium busjes als een afstandshoudertje.
In de grondlak.

Moderator: Beheerdersteam
Xander schreef:Tot hoever is lak te verdunnen? Van mij mag het als water zijn. Daarmee kan ik het beste overweg. Kan Histor een hoger percentage dan 5% aan?
Arno schreef:Xander schreef:Tot hoever is lak te verdunnen? Van mij mag het als water zijn. Daarmee kan ik het beste overweg. Kan Histor een hoger percentage dan 5% aan?
Als je het te dun maakt, krijg je zakkers. Om lak goed te laten vloeien moet je het vooral niet te dun opzetten. Zó dik, dat het net niet gaat uitzakken.
meanman64 schreef:Wat heel belangrijk is dat de lak op temperatuur is dat scheelt enorm in viscositeit van de lak.Zet de pot een dag op voorhand in een ruimte waar kamertemperatuur heerst.Daarna pas verdunnen
meanman64 schreef:Zolang het maar minstens 20° kamertemperatuur is.Zelf heb ik dit getest door de verfpot bij de verwarmingsketel te zetten en ook op een koudere plaats en je merkt echt verschil qua vloei van de verf.Het verven word dit met rol of met spuit gedaan?
bartsegers schreef:Oei dat is inderdaad een tegenvaller!
Heb je de tip van Owatrol nog gelezen?
Datn spul is 1000x beter dan terpentine, en verdunt de verf niet.
In tegendeel zelfs, het verrijkt de verf en je krijgt een nog gladder eindresultaat. (minder sinasappeltjes)
Scheelt enorm in je polijst uurtjes (als je dat nog doet)
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten