Maar als je nou (zoals ik heb gedaan) de KP-QS serie neemt hoef je maar 3,90 euro per stuk af te tikken.

Moderator: Beheerdersteam
b_force schreef:Ik zou in deze speaker gewoon een 1mm kernspoel zetten.
Henkjan schreef:iirc was de BR pijp een 4" exemplaar. staat in het Elektor artikel in elk geval.
b_force schreef:Ik zou in deze speaker gewoon een 1mm kernspoel zetten.
ray5150 schreef:b_force schreef:Ik zou in deze speaker gewoon een 1mm kernspoel zetten.
Ik heb luchtspoelen erin. Wat is het verschil?
klopt idd, maar in mijn sim kwam de 4" uiteindelijk toch netter uitgroggy schreef:ik heb de elektor zo niet bij de hand, maar in de tekening van edo is 73mm opgenomenHenkjan schreef:iirc was de BR pijp een 4" exemplaar. staat in het Elektor artikel in elk geval.
in de Elektor, ik schreef:... De poort is van het type HP, van het merk Intertechnik. Voor een juiste afstemming kiezen we voor de CSS EL166 woofer de HP50 die we dan 25mm korter maken; voor de Peerless SDS164THP kiezen we de HP100 die niet ingekort hoeft te worden.
zeker wel: of met de Peerless:stefferke schreef:komt er eigenlijk genoeg bas uit de luidspreker voor muziek?
stefferke schreef:komt er eigenlijk genoeg bas uit de luidspreker voor muziek?
ray5150 schreef:Wat voor muziek?
stefferke schreef:ik besef dat ik een sub ga moeten bij platsen hoor voor als ik naar een film kijk.
stefferke schreef:maar ik wil een speaker die opzich zelf ook al wat laag maakt
stefferke schreef:en mag ik van u de speakers namaken?
ray5150 schreef:In dat geval, mag ik u een set Punishers adviseren? let wel, er word een vermogen van 1 kilo watt per speaker geadviseerd....![]()
(dat is dus 1000 Watt.)
stefferke schreef:ray5150 schreef:Wat voor muziek?
ehm een beetje electro house enz.
ik besef dat ik een sub ga moeten bij platsen hoor voor als ik naar een film kijk.
maar ik wil een speaker die opzich zelf ook al wat laag maakt
en mag ik van u de speakers namaken?
met vriendelijke groet,
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten