Peerless Vox : tips voor verbetering ?!

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Marp
Beheerder / Sysadmin

Re: Peerless Vox : tips voor verbetering ?!

Berichtdoor Marp » wo 03 sep 2008, 16:14

Zo te zien was het al een tijd geleden dat Bart ermee bezig was, dus wellicht was het filter nog niet uitontwikkeld. Vraag hem anders even of het al was uitgewerkt, of dat het een mogelijk startpunt was voor wat hij in gedachte had.
Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor mijn
uitspraken. Door lezen van mijn berichten gaat u daarmee akkoord.

Onne

Berichtdoor Onne » vr 12 sep 2008, 16:48

Ik ga het op een andere tour gooien, kan even duren maar de kasten gaan er ook uit. Ik heb niks met die houten dingen en kan ook niks aanpassen omdat alles verlijmt is,

In ieder geval bedankt voor alle input!

Als ik tzt wat anders begin dan zal dat erg veel weg hebben van het project van Olaffel :)

Bart_M
Beheerder

Re: Peerless Vox : tips voor verbetering ?!

Berichtdoor Bart_M » vr 12 sep 2008, 17:32

Marp schreef:Zo te zien was het al een tijd geleden dat Bart ermee bezig was, dus wellicht was het filter nog niet uitontwikkeld. Vraag hem anders even of het al was uitgewerkt, of dat het een mogelijk startpunt was voor wat hij in gedachte had.

Filter was vrij aardig, al zeg ik het zelf. Voor mij was het een definitief filter.

Bart_M
Beheerder

Berichtdoor Bart_M » vr 12 sep 2008, 17:34

Onne schreef:Ik ga het op een andere tour gooien, kan even duren maar de kasten gaan er ook uit. Ik heb niks met die houten dingen en kan ook niks aanpassen omdat alles verlijmt is,

Als ik tzt wat anders begin dan zal dat erg veel weg hebben van het project van Olaffel :)

Je zou het mid/hoog kunnen behouden met het huidige filter en een nieuwe kast kunnen maken.

Onne

Berichtdoor Onne » vr 12 sep 2008, 19:42

Bart_M schreef:
Onne schreef:Ik ga het op een andere tour gooien, kan even duren maar de kasten gaan er ook uit. Ik heb niks met die houten dingen en kan ook niks aanpassen omdat alles verlijmt is,

Je zou het mid/hoog kunnen behouden met het huidige filter en een nieuwe kast kunnen maken.

Dat zou kunnen inderdaad, als ik dan toch iets moet ontwerpen naar mijn smaak (lees filter) dan wil ik ook de kasten opnieuw zelf maken. Dan krijg je er ten minste een emotionele band mee! En nu staat het alleen in de weg bij wijze van,

Olaffel

Berichtdoor Olaffel » zo 14 sep 2008, 13:47

Hey Onne, wanneer ga je verder? Zo te lezen wordt het een geheel nieuwe kast. Ik ben benieuwd, ik hou dit topic zeker in de gaten:)

In ieder geval heb je al mooie drivers en een filter. Ga je in de nieuwe kasten ook 2x de HDS gebruiken?

Wat betreft de woofer, een plotje in WinISD ter indicatie, geeft bij 75 liter een kromme die sterk op de mijne lijkt. (Had ik volgens mij ooit al eens gestuurd?)

Gr Olav

Terug naar “Oude Showcases”