Zie graag de metingen van het geheel. Ziet er echt leuk uit, al heb je wel de ruimte er voor nodig.
Moderator: Beheerdersteam
Vinculum schreef:Inderdaad! Keurig resultaat!
Ben benieuwd hoe het klinkt. Maar als ik dan toch een puntje van kritiek moet uiten dan lijkt de kleurstelling niet helemaal te matchen voor mijn gevoel/smaak. Een witte schouw met een donker houten plank...Dat is mijn mening natuurlijk.
hannesie schreef:Als ik het nu goed zie kan het laag nu dus onder de TV uit de schouw komen, een soort TL
hannesie schreef:Het eind resultaat mag er zeker zijn !!!![]()
N.a.v. de opmerkingen, ik zit nu ook even wat kritischer te kijken, kun je die onderste plank waar je versterker op staat ook niet ook dezelfde wijze "fineren" ?
Dan word het echt strakker voor het oog
hoe schakel je e.e.a. aan&uit? en heb je daar nog last van een hoorbare plop?MichaelB schreef:In principe kan de MiniDSP 24 volt aan, maar zekerheidshalve stel ik de voeding in op 20 volt (deze voedt zowel de amp als de MiniDSP). ...
JvS schreef:stereo aansluiten op je tv en de audio van de center pre out van je versterker op de audio in van de tv aansluiten en op je tv zodanig instellen dat ie dan dat audio kanalen gebruikt?
Persoonlijk zou ik gewoon de tv altijd via de 5.1 versterker laten spelen.
Henkjan schreef:hoe schakel je e.e.a. aan&uit? en heb je daar nog last van een hoorbare plop?
ik hoor een vrij flinke plop... dat t aanzetten goed gaat is mooi, nu nog wat vinden op die uit plop... open wel een separaat topicMichaelB schreef:Henkjan schreef:hoe schakel je e.e.a. aan&uit? en heb je daar nog last van een hoorbare plop?
Gewoon de spanning er af en idd. is er een plopje te horen. Aanzetten is stil, omdat de Sure een inschakelvertraging heeft.
MichaelB schreef:JvS schreef:stereo aansluiten op je tv en de audio van de center pre out van je versterker op de audio in van de tv aansluiten en op je tv zodanig instellen dat ie dan dat audio kanalen gebruikt?
Persoonlijk zou ik gewoon de tv altijd via de 5.1 versterker laten spelen.
Hmmm, aansluiten via de tv ga ik eens uitproberen! Goeie!
Neh, luisteren naar tv via de surround vind ik niks. Je hebt dan het geluid van je tv, links en rechts 1,5 meter van het scherm. Tv = ook maar tv
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten