Moderator: Beheerdersteam
Shadow schreef:Ik denk dat Rob ook doelde op het verleden met een bepaald lid uit Brielle en nog een paar van die grappenmakers die zelfs een tijdlang hun eigen forum hebben gehad omdat ze hier een ban hadden
Shadow schreef::lagge:![]()
Leeuwarden schreef:Bier, chips... Check. En wie komt er er uit Brielle?
Leeuwarden schreef:Bier, chips... Check.
Shadow schreef:Dat is wel een uitzondering Rob, ook nog een gevalletje actie = reactie naar mijn mening.
Rob Dingen schreef:Mijn inziens is er geen waarheid in audio dus iedereen heeft gelijk.
Leeuwarden schreef:Bier, chips... Check. En wie komt er er uit Brielle?
SSassen schreef:Ik wilde toch ook het volgende even kwijt, ik realiseer mij namelijk terdege dat ik de ‘bad boy’ ben op het forum en dit feitelijk altijd al geweest ben.
Ik draag het hart op de tong, ben gepassioneerd en bevlogen, vaak kortaf en bot, soms te direct en ad hominem, maar wel altijd recht door zee, eerlijk en wars van prietpraat, opgeklopte nonsens en claims zonder enige onderbouwing.
Als ik daardoor mensen op de kast jaag, of wellicht zelfs beledig, mijn oprechte excuses, echter het is beter af en toe te brullen als een leeuw dan continue te mekkeren als een schaap.
FR_Aad schreef:Valt niet mee zo'n forum vol autisten.
ds23man schreef:Bier: bijna op
Chips: op
Popcorn: niet in huis.
Ik ga maar even snel naar de Appie....
Rob Dingen schreef:Dus beledig je bewust anderen op het forum.
Rob Dingen schreef:ds23man schreef:Bier: bijna op
Chips: op
Popcorn: niet in huis.
Ik ga maar even snel naar de Appie....
Laat even weten als je terug bent kunnen we verder.
SSassen schreef:Rob Dingen schreef:Dus beledig je bewust anderen op het forum.
Je beledigd voelen is een keuze Rob, dat weet jij als geen ander. Dus als mensen extreem lange tenen hebben dan wordt het heel moeilijk om soms niet op te staan toch? Ik denk dat heel veel mensen zichzelf veels te serieus nemen, en iedere op- of aanmerking gelijk als kritiek opvatten en dan vol op 't orgel gaan, want ze voelen zich beledigd.
Eerlijk gezegd valt het in de regel nogal mee met de commentaren, mensen zouden eens wat meer moeten lachen, positief in 't leven staan en uitdagingen niet zien als een iets negatiefs, maar een mogelijkheid om jezelf te verbeteren en anderen mee te nemen in dat proces. Dat is uiteindelijk toch het doel van een forum zoals dit; dat we dingen van elkaar op kunnen steken en gezamelijk de hobby naar een hoger plan kunnen trekken.
Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten