Eh, leen-apparatuur enzo, omdat we forumleden willen helpen.. is daar een sticky voor?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Led

Eh, leen-apparatuur enzo, omdat we forumleden willen helpen.. is daar een sticky voor?

Berichtdoor Led » do 30 jul 2020, 0:52

Ik heb bv. een Umik1 en een DATS V3 liggen, die forumleden in principe best van mij mogen lenen.
Mits ze 't zelf komen ophalen en keurig weer komen terugbrengen als ik ze weer terug wil :-)

Is er al een sticky voor "Heb je iets nodig - we helpen elkaar?" ? :-)

Edit:
we zouden dit ook verder kunnen trekken - ik heb bv. een setje Needle Deluxe Bamboo speakers staan - ideale beginners-zelfbouw-speakers - die ik best zou willen uitlenen aan (nieuwe) leden die zich afvragen of zoiets okee zou zijn voor hen.

Een "uitleen" sticky lijkt me best een okee ding, ik zou het zeker gewaardeerd hebben toen ik zelf net begon.

OpaBert

Re: Eh, leen-apparatuur enzo, omdat we forumleden willen helpen.. is daar een sticky voor?

Berichtdoor OpaBert » do 30 jul 2020, 12:32

:goedzo: Initiatief :goeie:
shit draadje vergeten :oops:

SARK

Re: Eh, leen-apparatuur enzo, omdat we forumleden willen helpen.. is daar een sticky voor?

Berichtdoor SARK » za 01 aug 2020, 16:27

Zeer leuk initiatief maar er moeten wel heel erg goeie afspraken worden gemaakt voor als het geleende wordt beschadigd!
You're getting brutal, Sark. Brutal and needlessly sadistic.
---------------------------END OF LINE----------------------------
Afbeelding
Thank you, Master Control.

Led

Berichtdoor Led » ma 03 aug 2020, 1:39

SARK schreef:Zeer leuk initiatief maar er moeten wel heel erg goeie afspraken worden gemaakt voor als het geleende wordt beschadigd!

Mee eens, zeker met speakers.
Maar bv. de Umik1 en Dats V3 zijn niet erg schade gevoelig, en ik zou ze enkel uitlenen aan mensen die al langer op het forum zitten.
We hebben het niet over enorme bedragen ook met die dingen, zeg een of twee honderd euro.
Ik heb er persoonlijk weinig problemen mee om die uit te lenen - Mick heeft mijn Umik1 een aantal weken gehad en er een hoop lol uit gehaald volgens mij.

Volgens mij zijn we allemaal "grote mensen" hier die zelf wel snappen dat als je iets leent en het kapot maakt je je verantwoordelijkheid wel neemt.

Om een kort verhaal heel lang te maken - Umik1 en Dats V3 te leen voor "grote mensen" ;-)

Edit:
TEVENS - ik bedenk me net, onderdelen uitleen - ook zoiets!
Ik heb onderdelen liggen die ik toch niet nodig had - noeme een set Connex 300W SMPS, een setje tectonic BMR drivers, 1 Monacor Woofer, 1 Tang Band 1139SIF subwoofer driver...

Hoe fijn zou het zijn als je even die ene power supply / woofer / whatever kan lenen om te testen of je idee werkt, voordat je het zelf hoeft te kopen?

"Ik wil even testen of die 1139SIF woofer bij mij zou werken"..
"Sure, hier heb je 'm, probeer maar even".

:-)

One World Concepts
Ook commercieel actief

Berichtdoor One World Concepts » ma 03 aug 2020, 17:28

SARK schreef:Zeer leuk initiatief maar er moeten wel heel erg goeie afspraken worden gemaakt voor als het geleende wordt beschadigd!

Mocht het heel prijzig worden, kun je daar toch een borg voor afspreken?

Ik had ooit het idee om hiervoor een hele meetsetup te ontwikkelen.
Gewoon simpel plug-and-play. Ik moet dat idee nog eens uitwerken.

Led

Berichtdoor Led » do 13 aug 2020, 1:03

Om een kort verhaal lang te maken, ik sta open voor mensen die een Umik of Dats willen lenen :-)

VintageHarry

Berichtdoor VintageHarry » do 13 aug 2020, 8:48

:goedzo:

FrancoB

Berichtdoor FrancoB » za 05 sep 2020, 12:25

Ik wilde DATS graag van je lenen. Mijn oudere DATS werkt niet meer onder Windows 10. Lijkt het.

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”