SARK schreef:Zeer leuk initiatief maar er moeten wel heel erg goeie afspraken worden gemaakt voor als het geleende wordt beschadigd!
Mee eens, zeker met speakers.
Maar bv. de Umik1 en Dats V3 zijn niet erg schade gevoelig, en ik zou ze enkel uitlenen aan mensen die al langer op het forum zitten.
We hebben het niet over enorme bedragen ook met die dingen, zeg een of twee honderd euro.
Ik heb er persoonlijk weinig problemen mee om die uit te lenen - Mick heeft mijn Umik1 een aantal weken gehad en er een hoop lol uit gehaald volgens mij.
Volgens mij zijn we allemaal "grote mensen" hier die zelf wel snappen dat als je iets leent en het kapot maakt je je verantwoordelijkheid wel neemt.
Om een kort verhaal heel lang te maken - Umik1 en Dats V3 te leen voor "grote mensen"

Edit:
TEVENS - ik bedenk me net, onderdelen uitleen - ook zoiets!
Ik heb onderdelen liggen die ik toch niet nodig had - noeme een set Connex 300W SMPS, een setje tectonic BMR drivers, 1 Monacor Woofer, 1 Tang Band 1139SIF subwoofer driver...
Hoe fijn zou het zijn als je even die ene power supply / woofer / whatever kan lenen om te testen of je idee werkt, voordat je het zelf hoeft te kopen?
"Ik wil even testen of die 1139SIF woofer bij mij zou werken"..
"Sure, hier heb je 'm, probeer maar even".