Dank aan Joram en Bert die de moeite hebben genomen om ter plaatste polshoogte te gaan nemen.

Moderator: Beheerdersteam
Bert61 schreef:Het was erg fijn om die man te zien lachen Dat was de trip samen met Joram dubbel en dwars waard
Was heel gezelligShadow schreef:Zo net weer terug bij Bert thuis even een bak![]()
We zijn vandaag even bij Anne op bezoek geweest en het was goed om te zien dat hij goed verzorgd wordt en (ik hoop) ook blij was ons te zien! Hij zei dat het de goede kant op ging met hem maar dat hij nog niet actief was op het forum. Hij hoopt snel weer voldoende hersteld te zijn om hier weer te kunnen posten. Hij hoopt wel dat iedereen zich bezig kan houden en gedragen in de tussentijd
Ben bang dat dat wat teveel gevraagd isAatV schreef:@Anne, t'zal wel niet in je aard zitten, maar goed luisteren naar de zusters en geen gekke dingen doen.![]()
Ah!buis schreef:Was heel gezelligShadow schreef:Zo net weer terug bij Bert thuis even een bak![]()
We zijn vandaag even bij Anne op bezoek geweest en het was goed om te zien dat hij goed verzorgd wordt en (ik hoop) ook blij was ons te zien! Hij zei dat het de goede kant op ging met hem maar dat hij nog niet actief was op het forum. Hij hoopt snel weer voldoende hersteld te zijn om hier weer te kunnen posten. Hij hoopt wel dat iedereen zich bezig kan houden en gedragen in de tussentijd![]()
Maar van dat bezighouden enzo heb ik niet gezegd![]()
Wel ondertussen even rondgekenen, zo te zien hebben jullie me helemaal niet nodig![]()
ook niet om ruzie te maken![]()
Anne
Ah!buis schreef:Wel ondertussen even rondgekenen, zo te zien hebben jullie me helemaal niet nodig![]()
ook niet om ruzie te maken![]()
Anne
Ah!buis schreef::lol: ik zou haast niet meer dood durven gaan![]()
Anne
Ah!buis schreef::lol: ik zou haast niet meer dood durven gaan![]()
Anne
Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten