viewtopic.php?f=3&t=22807
Ik snap dat het voor ons Nederlands soms heel moeilijk is om onze mening voor ons te laten.
Maar is er misschien ergens een manier te vinden dat we bij showcase topics ed, niet pagina's gaan zeuren over de zin en onzin van bepaalde dingen, aanpak, technieken ed?
Ik ben het vaak ook heel erg oneens of krijg erg kromme tenen over beweringen die ik hier en daar zie, maar het is wellicht handiger om dat in een apart topic te bespreken?
Misschien kunnen we elkaar (en de mods) hier wat meer op corrigeren?
Dan blijft het een stuk leuker voor iedereen en hoeven mensen zich niet buitengesloten te voelen.
Ik begrijp best dat het voor de Willie Wortels het soms lastig is, maar om maar even een wijs citaat neer te leggen;
markbakk schreef:My 2ct: laat mensen die hun belevenissen op het vlak van myfi (positief bedoeld) schetsen hun gang gaan. Ik begrijp het vanuit technisch/wetenschappelijk perspectief evenmin, maar ik vind de ene wijn ook lekkerder dan de andere. En zwijg doorgaans beleefd in zulke discussies. Behalve wanneer er elementen van enige superioriteitswaan doorheen spelen. Heb ik bij de TS nog niet gemerkt, dus go on and enjoy the ride!