dre schreef:Ik zie geen enkele reden voor een aanpassing.
Van wat? Regels zijn er hier i.i.g. niet. Die worden naar behoefte en momentaan inzicht bedacht. Hangen ook sterk van de windrichting af.
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:Ik zie geen enkele reden voor een aanpassing.
SSassen schreef:Begrijpend lezen is denk ik nog wel een beetje een issue voor een aantal leden, ik mis namelijk nog de constructieve bijdragen?
Pjotr schreef:SSassen schreef:Begrijpend lezen is denk ik nog wel een beetje een issue voor een aantal leden, ik mis namelijk nog de constructieve bijdragen?
Heb je vast die grote olifant gemist zojuist...
Pjotr schreef:Bedtijd Anne. Wassen, plassen, tandenpoetsen....
Leeuwarden schreef:De kracht van ZBA is om van een mug een olifant te maken. Het is aan de leiding om die mug gewoon een mug te laten blijven. Doe je best mannen! Hulp nodig misschien?
bas focal m180 schreef:Wat een verwarring allemaal.
Gisteren thuis werd mij de vraag gesteld of er iets gemaakt kan worden, ik zeg ja ik weet wel iemand die dat kan frezen.
Stel ik weet dat niet en ik vraag het in een topic wie wil of kan dit ''zakelijk'' voor mij frezen.
Dan mag niemand reageren die dat wel wil en kan doen.
Pjotr schreef:bas focal m180 schreef:Wat een verwarring allemaal.
Gisteren thuis werd mij de vraag gesteld of er iets gemaakt kan worden, ik zeg ja ik weet wel iemand die dat kan frezen.
Stel ik weet dat niet en ik vraag het in een topic wie wil of kan dit ''zakelijk'' voor mij frezen.
Dan mag niemand reageren die dat wel wil en kan doen.
Dan stel je die vraag in de rubriek "Gevraagd" op de MARKTPLAATS. Dan is het duidelijker dat het evt. om geld/tegen betaling gaat. Is dat nou zo moeilijk?
Stel je die vraag in een algemeen discussie forum dan is het meer een hulpvraag van hoe of wat (kan ik dat zelf doen). Wat we gewoon m.i. niet moeten gaan krijgen is allerlei PB spam van dat doe ik wel even voor je a raison van zoveel €€. Het forum draait op een aantal mensen die om niet veel energie er in steken om het te laten zijn wat het is. Ik vind het gewoon niet gepast dat commerciële partijen daarvan (gratis?) gebruik maken voor hun marketing in discussierubrieken.
Als beheer daar nu even wat strenger op gaat modereren zijn dit soort discussies niet nodig. Dan blijft het hobby en elkaar om niet helpen, gescheiden van het commerciële.
Leeuwarden schreef:Ah! De spiegel!
Pjotr schreef:Leeuwarden schreef:Ah! De spiegel!
Wel een zure zeg. Hoe zou dat nou toch komen?
Leeuwarden schreef:Pjotr schreef:Leeuwarden schreef:Ah! De spiegel!
Wel een zure zeg. Hoe zou dat nou toch komen?
Da's pot>ketel... Hoe dat nu toch zou komen zit jou tussen de oren. Het is ongetwijfeld waar maar niet waar ik op doelde.
Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten