Bovenstaande is voornamelijk bedoeld voor Gerhard.
En overgaan tot de orde van de dag; geloof me, dat zou ik zeer graag willen. Maar op de een of andere manier is er iets wat niet goed is maar ik krijg niet duidelijk wat het nu precies is....
Moderator: Beheerdersteam
Wowly schreef:Ik denk dat je bij de recherche moet gaan werken, jouw deductieve skills zijn echt onnavolgbaar.
En waarom kan dat niet door de beugel? Stél nou dat het de eerste was? Waarom zou Mario het anders zeggen?
Please, heb nou toch eens vertrouwen in de mods. We doen gewoon ons best om iedereen terwille te zijn, maar het lijkt voor jou nooit genoeg.
En als je het zo belangrijk vind waarom jeroen is vertrokken, waarom vraag je het hém niet. Dan hoeven wij tenminste niet al die tijd jou insinuaties te replyen.
Mijn vraag aan jou is:
Wat wil je nou van ons????
Zeg het gewoon rechtuit, ik wordt moe van al dat gedraai.
FR_Aad schreef:Een forum is niet noodzakelijkerwijs een democratie.
ds23man schreef:FR_Aad schreef:Een forum is niet noodzakelijkerwijs een democratie.
Sorry Aad, dit forum valt gewoon onder de Nederlandse Grondwet en Burgerlijk Wetboek. Zijn er niet recentelijk twee PVDA kamerleden gedished omdat zij vonden dan bepaalde verenigingen zich er aan konden onttrekken?
ds23man schreef: Zijn er niet recentelijk twee PVDA kamerleden gedished omdat zij vonden dan bepaalde verenigingen zich er aan konden onttrekken?
Wowly schreef:Pjotr schreef:ds23man schreef:Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:
"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."
Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Peter, ik snap het niet, wat of wie bedoel je nu met forumprutser?
Daarbij, wie beschuldig je nu van neerbuigendheid en arrogantie jegens de forummers?
Ik zou dat graag duidelijk willen hebben. Anders wordt het zo'n onduidelijke discussie en weet ik niet wie of wat moet reageren.....
Met onweerstaanbare drang denk ik dat wel duidelijk is hier de inbreng wordt bedoeld van off-topic reply's die door velen niet gewaardeerd worden, onder andere door mezelf. Goede zaak dat bezoekers die voor de zelfbouwaudio komen niet worden verveeld door onze fanclub van Guinese biggetjes. Mocht je dat echter toch niet willen missen is het een kleine moeite om je op dat deel te abonneren. Ik zou zeggen; wat wil je nog meer?????
Jan
ray5150 schreef:Pjotr for moderator !![]()
Ik stem voor.
Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten