Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Marp
Beheerder / Sysadmin

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Berichtdoor Marp » ma 24 nov 2014, 23:49

Als pjotr ergens een enorme neerbuigendheid en arrogantie van forumprutser in denkt te zien, passen we gewoon die omschrijving aan. Aan zoiets wil ik geen woorden vuilmaken. Het is hem ongetwijfeld ontgaan dat ik evengoed topics van een medemod en van mezelf heb onderverdeeld.

Ivo

Berichtdoor Ivo » di 25 nov 2014, 2:05

Wat een gedoe weer...
We want to be happy, bold and free

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » di 25 nov 2014, 2:12

Tja Ivo, het gewone "menszijn" lijkt zo nu en dan zijn hoogtijdagen te hebben gehad....

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » di 25 nov 2014, 3:00

ds23man schreef:Kijk, dat bedoel ik nou....

Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.

Het tijdelijk linkje op de indexpagina kan wat verwarring hebben gewekt. Die werd daar even als herkenningspunt weergegeven voor het geval iemand tevergeefs naar het woord Kantine zou blijven speuren. Buiten de off-topicsectie zie je inderdaad niet dat daarbinnen onmiddelijk de kantine verschijnt of verdwijnt. Inmiddels heeft waarschijnlijk niemand meer een "wegwijzer" nodig, dus hij is nu uitgeschakeld.

ds23man schreef:Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.

Als je dat nou een volgende keer doorcommuniceert naar mij of een ander teamlid, kijken we er gewoon even naar. Voor actieve onderwerpen moet in de instellingen van elk (sub)forum specifiek worden aangegeven of de onderwerpen daarvan getoond mogen worden. Het is heel goed mogelijk dat tussen al die instellingen een vinkje mist. Is zoiets bekend, dan is het geen moeite om dat voor je te fiksen. ;)

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 7:20

Marp schreef:
ds23man schreef:Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.

Als je dat nou een volgende keer doorcommuniceert naar mij of een ander teamlid, kijken we er gewoon even naar. Voor actieve onderwerpen moet in de instellingen van elk (sub)forum specifiek worden aangegeven of de onderwerpen daarvan getoond mogen worden. Het is heel goed mogelijk dat tussen al die instellingen een vinkje mist. Is zoiets bekend, dan is het geen moeite om dat voor je te fiksen. ;)

Het doel van die actieve onderwerpen knop ontging mij een beetje, maar omdat toon nieuwe berichten gewoon alles laat zien heb ik daar verder nooit bij stil gestaan.
Fusion Filterdesign

Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » di 25 nov 2014, 7:56

Marp schreef:Tja Ivo, het gewone "menszijn" lijkt zo nu en dan zijn hoogtijdagen te hebben gehad....

Tja, dat laat je ook gebeuren natuurlijk. Ik neem aan dat als je de reactie van Pjotr leest, je best begrijpt wat hij bedoeld.

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » di 25 nov 2014, 8:38

Dat ging niet over pjotr. Het misverstand dat bij hem is gewekt, is aangepakt. Dit was een heel algemene uiting die verder strekt dan dit topic, dit forum of zelfs internet. Niet iets om verder ergens aan te worden gekoppeld.

Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » di 25 nov 2014, 9:17

Dan vat ik zijn tekst kennelijk anders op als jou. Desalniettemin denk ik dat jij nog steeds begrijpt wat ik bedoel.
Daar wilde ik het eigenlijk ook bij laten en het overlaten aan jullie wijsheid.

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » di 25 nov 2014, 11:28

Marp schreef:Dat ging niet over pjotr. Het misverstand dat bij hem is gewekt, is aangepakt. Dit was een heel algemene uiting die verder strekt dan dit topic, dit forum of zelfs internet. Niet iets om verder ergens aan te worden gekoppeld.

Laat er geen misverstand over bestaan dat er bij mij geen misverstand is dat het niet aangaat dat beheer persoonlijke frustraties op de gevel van het forum gaat schilderen.

Verder alle respect en waardering voor beheer voor het werk dat verzet wordt voor het goed laten lopen van het forum.

(Al heb ik soms de indruk dat er nog al eens gemierd wordt in de marge wat het voor de gebruikers er niet gezelliger en overzichtelijker op maakt.)
Peter de Jong

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » di 25 nov 2014, 12:50

het is misschien een verrassing, maar ook beheerders zijn maar mensen met bijbehorende nadelen :bakkie:

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » di 25 nov 2014, 13:08

Henkjan schreef:het is misschien een verrassing, maar ook beheerders zijn maar mensen met bijbehorende nadelen :bakkie:

Voor mij is dat i.i.g geen verrassing, anders zou ik sowieso er geen moeite voor doen om te reageren. Misschien kan beheer eens bezien of ze zelf ook op die manier tegen de "grootste raddraaiers" aan kunnen kijken? :D
Peter de Jong

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 25 nov 2014, 20:18

Ik was in eerste instantie niet van plan om mee te mopperen maar doe het nu toch: Ik kan de oude kantine niet meer vinden!!!!!

Ik erger mij liever aan cavia's dan dit :evil:

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 20:32

Speciaal voor Aad met de groeten van Wallo:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=83&t=21328
Fusion Filterdesign

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » di 25 nov 2014, 20:41

Op dezelfde plaats waar je hem zondag als een van de eersten activeerde Aad.

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 25 nov 2014, 20:49

Ja, zondag wel maar nu niet. :(

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 25 nov 2014, 20:51

Schiet mij maar lek. Nu staat hij boven de zandbak. Dat was net echt leeg.

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 20:52

Pjotr schreef:

Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.

Peter, ik snap het niet, wat of wie bedoel je nu met forumprutser?

Daarbij, wie beschuldig je nu van neerbuigendheid en arrogantie jegens de forummers?

Ik zou dat graag duidelijk willen hebben. Anders wordt het zo'n onduidelijke discussie en weet ik niet wie of wat moet reageren.....

Met onweerstaanbare drang denk ik dat wel duidelijk is hier de inbreng wordt bedoeld van off-topic reply's die door velen niet gewaardeerd worden, onder andere door mezelf. Goede zaak dat bezoekers die voor de zelfbouwaudio komen niet worden verveeld door onze fanclub van Guinese biggetjes. Mocht je dat echter toch niet willen missen is het een kleine moeite om je op dat deel te abonneren. Ik zou zeggen; wat wil je nog meer?????

Jan

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 20:53

Marp schreef:Op dezelfde plaats waar je hem zondag als een van de eersten activeerde Aad.

Eigenlijk vindt ik deze opmerking een ernstige inbreuk op de privacy van Aad........

Wordt dit de nieuwe tendens op dit forum????
Fusion Filterdesign

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 20:57

Wowly schreef:
Pjotr schreef:

Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.

Peter, ik snap het niet, wat of wie bedoel je nu met forumprutser?

Daarbij, wie beschuldig je nu van neerbuigendheid en arrogantie jegens de forummers?

Ik zou dat graag duidelijk willen hebben. Anders wordt het zo'n onduidelijke discussie en weet ik niet wie of wat moet reageren.....

Met onweerstaanbare drang denk ik dat wel duidelijk is hier de inbreng wordt bedoeld van off-topic reply's die door velen niet gewaardeerd worden, onder andere door mezelf. Goede zaak dat bezoekers die voor de zelfbouwaudio komen niet worden verveeld door onze fanclub van Guinese biggetjes. Mocht je dat echter toch niet willen missen is het een kleine moeite om je op dat deel te abonneren. Ik zou zeggen; wat wil je nog meer?????

Jan

Sjongejonge Jan, op deze manier ga je de discussie hier echt op scherp zetten...........

Vraag mij inmiddels af of we wel zo blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen, of heeft het vertrek van Jeroen met het inmiddels opgestarte beleid te maken?
Fusion Filterdesign

Bart_M
Beheerder

Berichtdoor Bart_M » di 25 nov 2014, 21:01

Moet er nu op elke slak zout worden gelegd? [-(

Dan kan ik "Vraag mij inmiddels af of we wel zo blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen" ook heel verkeerd opvatten, maar ik ga er vanuit dat je dat niet bedoeld!

Geef elkaar nou eens een beetje ruimte, of is het uiteindelijk krijgen van gelijk door allerlei niet relevante zaken erbij te halen belangrijker dan een leuk forum?

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 21:05

ds23man schreef:Sjongejonge Jan, op deze manier ga je de discussie hier echt op scherp zetten...........

Vraag mij inmiddels af of we wel zo blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen, of heeft het vertrek van Jeroen met het inmiddels opgestarte beleid te maken?

Welke discussie? Mag ik niet eens meer vragen wat er nu precies bedoeld wordt? Ik snap gewoon soms zaken niet.
Zo snap ik ook totaal niet wat je nu bedoeld met of we blij moeten zijn met het vertrek van Jeroen?
En wat bedoel je nu met je suggestie of het vertrek van jeroen te maken heeft met het opgestarte beleid?
Ik neem aan dat je gelezen hebt waarom jeroen is gestopt met modereren, waarom dan die suggestie?

Persoonlijk ben ik helemaal niet blij dat jeroen is gestopt met modereren, dus als je bedoeld te zeggen dat JIJ blij bent met het feit dat jeroen is gestopt met modereren dan kan ik dat nog wel accepteren. Ben dan ook benieuwd wie er dan nog meer blij is met het feit dat jeroen is gestopt.

Er wordt hier veel om zaken heen gedraaid, met algemeenheden gegooid. Dat maakt het voor mij lastig om nu te zien wat ze precies bedoelen. Vragen om opheldering mag dan toch wel?

Please

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 21:15

Jan en Bart,

Gezien jullie voorgaande reacties kan ik eigenlijk maar 1 conclusie trekken:

Dit forum is de afgelopen jaren voor 95% gemodereerd door Jeroen......

Dat een oewebmaster publiekelijk bekend maakt dat een forumlid als eerste zich aanmeld als kantinelid kan ook niet bepaald door de beugel.
Fusion Filterdesign

Bart_M
Beheerder

Berichtdoor Bart_M » di 25 nov 2014, 21:21

ds23man schreef:Jan en Bart,

Gezien jullie voorgaande reacties kan ik eigenlijk maar 1 conclusie trekken:

Dit forum is de afgelopen jaren voor 95% gemodereerd door Jeroen......

:-$

Dat een oewebmaster publiekelijk bekend maakt dat een forumlid als eerste zich aanmeld als kantinelid kan ook niet bepaald door de beugel.

En jij valt hier harder over dan het betreffende lid.... :wink:

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 21:26

Ik denk dat je bij de recherche moet gaan werken, jouw deductieve skills zijn echt onnavolgbaar.

En waarom kan dat niet door de beugel? Stél nou dat het de eerste was? Waarom zou Mario het anders zeggen?
Please, heb nou toch eens vertrouwen in de mods. We doen gewoon ons best om iedereen terwille te zijn, maar het lijkt voor jou nooit genoeg.
En als je het zo belangrijk vind waarom jeroen is vertrokken, waarom vraag je het hém niet. Dan hoeven wij tenminste niet al die tijd jou insinuaties te replyen.

Mijn vraag aan jou is:

Wat wil je nou van ons????

Zeg het gewoon rechtuit, ik wordt moe van al dat gedraai.

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 25 nov 2014, 21:27

Ik heb al bijna spijt van mijn vorige berichtje.

Even voor de duidelijkheid.
Als ik mijn bedenkingen over Marp's integriteit heb dan meld ik hem dat wel in een persoonlijk berichtje. Indeze is er mijn ogen niets wat jullie niet hoeven te weten. (Anders dan dat ik zondagochtend eerder wakker was)

Misschien had ik het niet zo neergezet als Marp. Ik weet het niet, ik ben geen mod.
Maar zoals Henkjan als schreef, beheerders zijn maar mensen met bijbehorende nadelen :bakkie:

Misschien allemaal weer over naar de orde van de dag?

Terug naar “Forum Algemeen”