ds23man schreef:Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Zal even kijken!
Lekkere klootviool ben je

Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Zal even kijken!
ds23man schreef:Volgens mij staat deze ook niet helemaal op de goede plek:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=19170
Je krijgt het druk HJ!![]()
Maar even serieus, het lijkt mij nou niet zo'n goed idee om met al bestaande topics te gaan schuiven. Dat levert verwarring op en eventuele lange tenen! En het is gewoon geen doen met die hoeveelheid!!!
Het lijkt me handiger om vanaf nu de nieuwe topics eventueel te verplaatsen naar de juiste plek.
ds23man schreef:ds23man schreef:Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Zal even kijken!
Lekkere klootviool ben jeStaat ie nu weer onder versterkers!
Henkjan schreef:ds23man schreef:ds23man schreef:Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Zal even kijken!
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load
ds23man schreef:Henkjan schreef:ds23man schreef:ds23man schreef:Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Zal even kijken!
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load
Waar heb je bar in je schuur gelaten????????
Henkjan schreef:ds23man schreef:Henkjan schreef:ds23man schreef:ds23man schreef:Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Zal even kijken!
Waar heb je bar in je schuur gelaten????????
die is er nog niet, want als ik dat doe moet ik dat topic alweer verplaatsen
dre schreef:al 'die' topic maar achter een slotje dan?
dre schreef:meerdere?
dre schreef:O,gelukkig!!
Ik dacht aan elkaar!
Net even telefonisch contact gehad met Ardon, die heeft het dus errrug druk met werken, en heeft ook nog eens veel opdrachten voor de 3D printer en setjes.Wowly schreef:Ik betwijfel of Ardon dat door jouw post niet meer post hoor, maar je zou het hem kunnen vragen?
dre schreef:ik heb dit even gemist Hans!
Heeft ie ook bij je in de auto gezeten?
hannesie schreef:Niet helemaal, door mijn opmerking over de 3D printer is die dan wel achter de gordijnen gezet, en is Vinculum nu niet meer met dit soort dingen actief op dit forum.nxs77 schreef:En probleem is opgelost. Mooi gedaan zo.
Nu al een maaaaand geen activiteiten, en dat is dan vreemd, en ook wel jammer dat dit is gebeurt, en ik voel mij een beetje verantwoordelijk omdat ik het als voorbeeld gebruikte.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?p=1654006#p1654006
Dat dingen als computer problemen achter de gordijnen gaan, prima, maar serieuze opzetten, die toch veel mensen interesseert is dan jammer.
Pjotr schreef:En wat doet een topic als dit over de forum vormgeving/indeling nou weer onder het kopje "Streaming Media"?
'Tis gewoon een zootje met die indeling![]()
Mijn opa had het bij het rechte eind: "Hoe meer je opruimt, des te rommeliger het wordt en des te minder vind je terug".
Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten