Berichtdoor hannesie » vr 25 okt 2013, 22:56
Met de kantine is niks mis mee, maar het is voor het personeel.
Als je iets maakt wat door meerdere mensen als een constructieve en positieve bijdrage wordt gezien en dat is voor meerdere mensen, kan en mag dat naar mijn idee ook voor iedereen te zien zijn.
Voor wat betreft de kantine is het voor mijn gevoel dat je de vuile was binnen houdt, en problemen die mogelijk door ervaring van andere mensen van het forum rondom auto's, huizen, PC's en dergelijke, kunt helpen oplossen.
Mede door het grote aantal verschillende ervaringen en invalshoeken van de verschillende mensen hier kan dat dan vaak opgelost worden, en heeft het door die opzet een samenbindend geheel, die respect en waardering voor elkaar geeft.
Een voorbeeld.
Zoals laatst met een wasmachine, waar veel mensen, ook ik, veel aan hebben gehad.
En als we zelf misschien beter opletten, kunnen we ook de vervuiling en correctie van topics, naar de juiste subforum proberen te voorkomen.
Maar dat dan door mijn actie Vinculum niet meer post, is dan waarschijnlijk dat hij dit niet op prijs heeft gesteld, en of teleurgesteld is in het Zelfbouw Audio Forum.
En dat is heel jammer, gezien zijn totale bijdrage hier op het forum.
Hans